مشکلات ملکی عشایر منطقه ماژین با دیگر عشایر که از طوائف و مناطق دیگر هستند، بارها باعث درگیری و مرگ همشهریان آبدانانی و ماژینی شده است و پیش بینی می شود این درگیری نیز تداوم همان اختلافات قبلی باشد..

جزییات قتل‌های سریالی بین دو طائفه عشایر نشین در دره شهر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، درگیری های مرگبار منطقه عشایری ماژین ادامه دارد و در تازه ترین خبر ۲ نفر دیگر به قتل رسیدند.

قتل های سریالی و درگیری های سریالی بین دو طائفه عشایر نشین در منطقه عشایر نشین ماژین از توابع شهرستان دره شهر در استان ایلام اتفاق افتاده است. قتل های سریالی در این منطقه در حالی رخ می دهد که همه ساکنان منطقه به ترس و وحشت افتاده اند. قتل های سریالی طی چند روز گذشته در این منطقه بین طوائف بالا گرفته است.متاسفانه در روز گذشته در این منطقه ۲ نفر در قتل های سریالی کشته شده اند.

قاتلان که از طائفه مقابل بودند و سال گذشته ( حدود چهار پنج ماه قبل)یک نفر از آنها به قتل رسیده بود در یک حرکت غافلگیرانه کمین کرده و دو نفر که بر روی یک موتور سیکلت در حال تردد بودند را به رگبار گلوله بسته و به قتل رساندند.

به رگبار بستن ۲ راکب موتورسوار در منطقه عشایری ماژین

طبق گفته افراد محلی و نزدیک به مقتولین متاسفانه در یک کمین از قبل طراحی شده در مسیر تردد دو نفر موتور سوار ( یکی اهل روستای مهواز و دیگری جوانی از روستای میدان خلف) و حین تردد راکبین موتور سیکلت از مهواز به میدان خلف، آنها را غافلگیر کرده و به رگبار بستند و با عرض تاسف هر دو راکب موتور سیکلت به دلیل شدت جراحات و تعدد گلوله های اصابت شده در دم جان باختند.

مشکلات ملکی عشایر منطقه ماژین با دیگر عشایر که از طوائف و مناطق دیگر هستند، بارها باعث درگیری و مرگ همشهریان آبدانانی و ماژینی شده است و پیش بینی می شود این درگیری نیز تداوم همان اختلافات قبلی باشد..

امیدواریم به هر نحوی که نیروهای امنیتی و سازمان قضائی تشخیص می دهند، این اختلافات که سایه شوم مرگ و آدم کشی را بر منطقه گسترانده ، هر چه زودتر جمع شده و به تداوم آدم کشیها پایان دهند..

 قابل ذکر است در حال حاضر با حضور نیروهای امنیتی، آرامش در منطقه عشایری ماژین حکمفرماست...و همچنین تلاشهای گسترده نیروهای نظامی در راستای دستگیری قاتل یا قاتلین ادامه دارد.

اختلاف ملکی، قتل ۲ نفر را در دره شهر رقم زد

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر،گفت: اختلاف ملکی،منجر به قتل ۲ نفر در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر شد.

سرهنگ"محمدزمان بیگی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع ۲ فقره قتل در تنگه مهواز بخش ماژین ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس ازحضور ماموران درمحل و طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد، ۲ نفر از افراد محلی حدودا (۳۰و ۴۵ساله )در جریان درگیری طایفه ای قبلی و بعلت اختلافات ملکی،توسط فرد یا افرادی ناشناس با سلاح گرم در تنگه مهواز بخش ماژین به قتل رسیده اند.

فرار ضاربان عامل قتل در منطقه عشایری ماژین

سرهنگ بیگی با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند،گفت: بررسی های میدانی و تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع جرم ،آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ،با انجام اقدامات پیشگیرانه و استقرار نیروهای پلیس در محل حادثه ،هم اکنون امنیت و آرامش برقرار است، تصریح کرد: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از طریق منابع موثق دریافت کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان، از شهروندان خواست هرگونه اختلافات ملکی را از طریق مرجع قانونی پیگیری کنند، و از رفتار خشونت آمیز و نزاع و درگیری پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید