دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، از بازداشت عامل فروش مشروبات الکلی مرگبار در کرمان خبر داد.

ماجرای توزیع مشروبات الکلی مرگبار به جای ماءالشعیر در کرمان / ۴ نفر جان باختند

 به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مشروبات الکلی در کرمان باعث مرگ ۴ نفر شد.  عامل فروش این مشروبات الکلی در کرمان دستگیر شد. از مخفیگاه متهم  مشروبات الکلی زیادی کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دراین باره گفت: این فرد ، اقدام به تهیه مقادیری مشروبات الکلی و توزیع در برخی مغازه های شهر کرمان در قالب یکی از برندهای ماءالشعیر کرده بود که به دنبال آن چهار نفر جان باختند و تعدادی نیز مسموم شدند که پزشکی قانونی استان نیز این موضوع را تایید کرد.

بازداشت عامل فروش مشروبات الکلی مرگبار در کرمان

قاضی دادخدا سالاری افزود: همچنین این موضوع در دستور کار قاضی ویژه قتل عمد و پلیس آگاهی قرار گرفت و در نهایت متهم اصلی دوشنبه شب گذشته دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان نیز در این باره گفت: در پی مرگ مشکوک یک زن و یک مرد درهفته اخیر و ارجاع پرونده قربانیان به پزشکی قانونی، مشخص شد این افراد بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی فوت کرده‌اند.

سرهنگ حسن پور افزود: این افراد، مشروبات الکلی را از یکی از مغازه های سطح شهر به عنوان نوشیدنی خریداری کرده بودند که پس از بازجویی از فرد مغازه دار، فروشنده اصلی این مشروبات شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

وی ادامه داد: متهم به صورت غیرقانونی اقدام به خریداری الکل ۹۷ درصد و پلمب مشروبات و برچسب زنی روی آن ها می کرد که با هوشیاری ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شد. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید