چانگ پنگ ژایو- مدیرعامل صرافی باینانس- در توییتی نوشت: اسیر جوسازی ها و هیجانات نشوید. ترس، عدم اطمینان و ابهام فعلی موجود در بازار را نادیده بگیرید.

 سقوط آزاد بی‌سابقه ارزهای دیجیتال / واکنش بزرگان بازار چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سقوط ارزهای دیجیتالی در پنج سال اخیر بی سابقه بوده است.

به دنبال ریزش کم سابقه اخیر ارزهای دیجیتالی بسیاری از معامله گران دچار وحشت شده اند. کارشناسان بازار نیز عقیده متلفی در خصوص ادامه روند بازار دارند.

* جاستین سان- بنیان گذار ارز ترون- در توییتی نوشته است: در حال خرید هستم!

* مایکل سیلور- مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی- که شرکتش یکی از بزرگ ترین دارندگان بیتکوین در جهان محسوب می شود در توییتی نوشت: مایکرواستراتژی ۱۳ هزار و پنج بیتکوین دیگر خرید که میانگین قیمت خرید آن ها ۳۷ هزار و ۶۱۷ دلار و کل مبل معامله حدود ۴۸۹ میلیون دلار بود. ما اکنون ۱۰۵ هزار و ۸۵ بیتکوین در اختیار داریم که ارزش آن ها چیزی حدود دو میلیارد و ۷۴۱ میلیون دلار است و به طور متوسط بابت هر کدام از ان ها ۲۶ هزار و ۸۰ دلار پرداخت شده است.

* پیتر شیف- منتقد سرسخت بیتکوین و از طرفداران طلا- در توییتی نوشت: اگر مایکرواستراتژی برای خرید بیتکوین در بازاری که رو به سقوط است به فروش سهام و قرض گرفتن از دیگران ادامه دهد، سهامداران فعلی و آتی آن لیکویید خواهند شد. وی با طعنه به سیلور گفت: دستان او الماسی نیست، شیشه ای است! (دستان الماسی به افراد ریسک پذیر در شرایط پرخطر اطلاق می شود)

* چانگ پنگ ژایو- مدیرعامل صرافی باینانس- در توییتی نوشت: اسیر جوسازی ها و هیجانات نشوید. ترس، عدم اطمینان و ابهام فعلی موجود در بازار را نادیده بگیرید.

* کی یونگ جو- تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتالی در توییتر خود نوشت: از گفتنش متنفرم اما شواهد نشان می دهد که در یک بازار نزولی قرار گرفته ایم. خیلی از نهنگ ها در حال فرستادن بیتکوین های خود به صرافی ها برای فروش آن ها هستند.  

وی البته کمی بعد در یک توییت جدید نوشت: باید به این نکته اشاره کنم که این وضعیت احتمالا مدت زیادی دوام نخواهد آورد چرا که بازار از نظر عرضه و تقاضا در وضعیت خوبی قرار دارد. این طور نیست که همه چیز تمام شده باشد!

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید