قیمت بیت کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶ درصد کاهش یافت و کانال ۳۰ هزار دلاری را هم از دست داد.

بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، شاهد سقوط سنگین رمزارزها بودیم به گونه‌ای که علی رغم آنکه ظهر امروز قیمت بیت کوین ۴.۶ درصد نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن کاهش یافته بود و به حدود ۳۱ هزار و ۶۰۰ یا ۷۰۰ دلار رسیده بود، اما طی چند ساعت گذشته هم حدود ۱۸۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و هم‌اکنون حدود ۲۹ هزار و ۸۲۰ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفته پیش ۲۵ درصد کاهش داشته است. 

اتریوم هم ۱۷۸۲  دلار در حال معامله است. ریپل نیز ۵۶ سنت، و دوج کوین ۱۷ سنت در حال خرید و فروش شدن هستند که هر کدام از این ارزها بین ۱۶ تا ۲۱ درصد نسبت به ۲۴ ساعت پیش همین‌ موقع سقوط کرده‌اند.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار ارزهای مجازی هم ۹ درصد کاهش یافته و به ۱۲۲۰ میلیارد دلار رسیده است. گفته می‌شود، اقدامات چین در ممنوع کردن استخراج رمزارزها و تراکنش‌های مربوط به آنها و الزام بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پرداخت از جمله بانک ساخت و ساز و کشاورزی در کنار شرکت علی پی به مقابله با تراکنش‌های مربوط به ارزهای مجازی از جمله مهم‌ترین دلایل سقوط این بازار بوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید