وقتی پای سئو به میان می آید اگر چیزی را فراموش کنید یا از قلم بندازید هزینه زیادی متحمل می شوید. آیا می دانستید که اگر از کلمات کلیدی زیاد استفاده کنید وب سایت شما جریمه می شود؟ و به اصطلاح گوگل ان را پنالتی میکند و شما ضرری متحمل میشوید که بسیار بیشتر از هزینه ای میباشد که باید به شرکت سئو بپردازید و آیا می دانستید که اگر به تصاویر خود نام صحیح ندهید (Alt text نامناسب) همین اتفاق می افتد؟

چطور بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم؟

حقیقت این است که سئو امری دشوار و پیچیده است و یک شرکت بدون متخصص سئو نمیتواند به بسیاری از هدف های خود برسد. سئو دارای وجه های مختلفی میباشد که فقط یک متخصص سئو میتواند ان را دست بگیرد.ارگان  های زیادی هستند  که بسته به نیاز مشتری سئو و بهینه سازی وب سایت  عرضه میکنند. در زمینه سئو باید یا یک نفر کارشناس سئو متخصص را استخدام کنیم و یا کار سئو را به یک شرکت سئو بدهیم. در این مطلب ما مزایای استخدام کارشناس سئو (SEO) و چگونگی انتخاب بهترین شرکت سئو را بررسی می کنیم و بیان می کنیم که برای انتخاب یک شرکت سئوکار باید چه معیارهایی را در نظر بگیریم و چه سوالاتی در مصاحبه با آنها مطرح کنیم این نکات بسیار مهم و حائز اهمیت است که هرکسی که نیاز متخصص سئو دارد باید بداند. 

مزایای استخدام کارشناس سئو

یک شرکت سئو می داند چه کار می کند.

شرکت های موفق و با تجربه میدانند که چرا باید افراد با توانایی و هوش بالا را استخدام کنند. استخدام فردی که باهوش تر است  پیش زمینه موفقیت یک بیزینس میباشد. چه کسی زمان این را دارد که با تغییرات مداوم سئو هماهنگ پیش بیاید غیر خود کارشناس seo. هیچ صاحب بیزینسی هم نمی تواند یک متخصص سئو باشد مگر اینکه خود یک شرکت سئو باشد. از آنجا که سئو یک مهارت تمام وقت است استخدام یک سئوکار متخصص یا مشاور سئو کار عاقلانه ای میباشد. به خصوص وقتی شما خود مشغول کارهای دیگر هستید و می خواهید تمرکز خود را بر قسمت های دیگر بگذارید و در کل در حال اداره کسب و کار خود میباشید.

استخدام شرکت سئو باعث صرفه جویی در زمان شما می شود

شاید شما وسوسه شوید خودتان وارد مهارت های بازاریابی شوید و یا این وظیفه را به یکی از کارمندان خود واگذار کنید. مثلا از کارمند خود بخواهید هم تلفن هارا جواب دهد و هم تلاش های بازایابی شما را مدیریت کند.
زمانی که فهمیدید که بهره گرفتن از شرکت های سئوکار یک سرمایه گذاریست و نه یک هزینه آن وقت راهنمایی گرفتن از متخصص سئو، کار عاقلانه ای  به نظر می رسد. زمان پول شما است. شما به هیچ وجه نباید از کارمندان حاضر خود توقع داشته باشید که وقت خودرا روی یادگیری یک مهارت جدید بگذارند زیرا ممکن است از  وظیفه اصلی خود نیز باز بمانند و در سئو نیز متخصص نشوند چون مهارت سئو را با ۱ ماه ۲ ماه زمان گذاشتن نمیتوان یاد گرفت. یک شرکت سئو می تواند با توجه به بودجه شما بهتان کمک کند سرمایه خود را در کدام بخش بازار خرج کنید. حتی اگر یک تیم بازاریابی تمام وقت دارید اما باز هم از اخرین ترفند های سئو با خبر نیستید و به آن اشراف ندارید بهتر است از تجربیات یک شرکت سئوکار استفاده کنید.در اینجا مسئله ای که ایجاد میشود تعرفه سئو و بهینه سازی وبسایت شماس که فاکتور های زیادی دارد که باهم بررسی میکنیم.

چطور بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم؟

قواعد سئو مدام در حال اپدیت میباشد

چه کسی از آخرین قواعد و بازی های سئو باخبر  است؟ شرکت های سئو کار. چرا که این مهارت انهاست.
کاری که یکی دو سال پیش در سئو شدنی بود امروز ممکن است یک اشتباه فاحش باشد. وظیفه متخصص سئو بیش از بازی با کلمات کلیدی است. بلکه حوزه های زیر را نیز در بر می گیرد:

  • وب سایت شما
  • بهینه سازی محتوا(سئو محتوا)
  • تجربه کاربری
  • لینک سازی موثر وکاربردی
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • سئو محلی

یک شرکت سئو در زمینه های زیر به شما یاری می رساند:

  • بازاریابی
  • ارتباطات
  • بیزینس
  • اقتصاد
  • تفکر استراتژیک
  • تمرکز بر اهداف

از بروز اشتباهات فاحش جلوگیری می کنید

وقتی پای سئو به میان می آید اگر چیزی را فراموش کنید یا از قلم بندازید هزینه زیادی متحمل می شوید. آیا می دانستید که اگر از کلمات کلیدی زیاد استفاده کنید وب سایت شما جریمه می شود؟ و به اصطلاح گوگل ان را پنالتی میکند و شما ضرری متحمل میشوید که بسیار بیشتر از هزینه ای میباشد که باید به شرکت سئو بپردازید و آیا می دانستید که اگر به تصاویر خود نام صحیح ندهید (Alt text نامناسب) همین اتفاق می افتد؟ آیا می دانستید محتوای تکراری به سئو شما ضربه می زند یا لینک سازی بد به شدت برای شما اثر منفی دارد. یعنی کارهایی که رقیب شما ممکن است برای شما بکند برای از میدان به در کردن شما خودتان انجام میدهید اما فکر نکنید که افت ترافیک تنها هزینه ای باشد که می پردازید . شما حتی ممکن است وارد لیست سیاه گوگل شوید. آن زمان باید پول و هزینه زیادی بپردازید تا آن اشکالات را تصحیح کنید. پس حتما از یک مشاور سئو کمک بگیرید تا مانع از بروز چنین مشکلاتی شوید.

فروش شما بالا میرود طوری که فکرش را نمیکنید

ممکن است شما خود در سئو پیشرفت کنید اما آنچه پر اهمیت است موفقیت بلند مدت شرکت است. یک شرکت سئو تمام تمرکز خود را روی برند سازی شما می گذارد. هر چه تعداد افراد بیشتری شما و محصولات و خدمات شما را بشناسند فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما کار او اینجا تمام نمی شود. کارشناس seo، اعتبار و اعتماد نیز بین مشتریان ایجاد میشود. مردم از شرکت هایی که به آنها اعتمادی ندارند خرید نمی کنند.
از طرفی کسب و کارهای آنلاین تماما بر وب سایت خود متکی هستند. اگر وب سایت به خوبی بهینه نشود نمی تواند اهداف خود را عملی کند. وقتی مشتریان بیشتر و بیشتری با کلمات کلیدی خاص از وب سایت شما بازدید کنند شما یک وب سایت بهینه شده با درامد بیشتری برای شرکت دارید.

چطور بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم؟

شرکت سئو، تکنیک ها و ابزارهای تحلیلی را می شناسد

آیا شما علم انالیز را می شناسید. آیا از آنها سر در می آورید؟ آیا تمام اصطلاحات آنالیز مثل بانس ریت، نرخ خروج و ... را میشناسید؟ یک متخصص در شرکت سئوکار این اطلاعات را بلد است چون مهارت ان است و به اهمیت این گزینه ها واقف است. شما نه وقت آن را دارید و نه پولش را تا این نوع تجزیه و تحلیل ها را یاد بگیرید و نباید هم وقت خود را بر سر آن تلف کنید چون وقت شما با ارزش است. برای اینکار از یک شرکت سئو کمک بگیرید. سئوکار مشغول در شرکت سئو ابزار ها و تکنیک ها را با دانش خود فرا گرفته که افراد عادی نمی دانند و به خوبی می داند برای کسب نتیجه بهتر چطور از آنها استفاده کند. از طرفی صنعت سئو بسیار پویاست و عوامل رتبه بندی روز به روز در حال تغییر و به روز رسانی هستند. یک شرکت سئو به خوبی با این روندها و تغییرات آشنایی دارد.

شرکت سئو می تواند رقبای شما را زیر نظر بگیرد و انالیز کند

آگاهی از رقبا اثر به سزایی بر موفقیت کسب و کار دارد اما این فقط چیزی نیست که یک شرکت سئو می داند. یک شرکت سئو شناخت کافی از صنعت شما دارد. این یعنی وقتی آنها به دنبال رقبا هستند مسائل زیر را نیز در نظر می گیرند:
• رقبای شما در حال حاضر چه کار درست و اصولی انجام می دهد؟
• رقبای شما چه کار خطایی  می کند؟
• رقبای شما از کدام کلمات کلیدی  بیشتر یا کمتر استفاده می کنند ؟

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید