میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بلاروس نوشت: من در تعجبم که چند بار اعمال تحریم‌ها باعث شده که اهداف آنهایی که این تحریم‌ها را وضع کرده‌اند، محقق شود؟

اهداف طراحان تحریم‌ دیگر کشورها به ندرت محقق شده است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به اقدام تازه اتحادیه اروپا برای تحریم‌ها علیه بلاروس واکنش نشان داد.

این دیپلمات روسیه در پیامی توییتری به اظهارات جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه بلاروس واکنش نشان داد و به او یادآور شد که اهداف طراحان تحریم‌ دیگر کشورها به ندرت محقق شده است.

اولیانوف نوشت: «من در تعجبم که چند بار اعمال تحریم‌ها باعث شده که اهداف آنهایی که این تحریم‌ها را وضع کرده‌اند، محقق شود؟ خیلی دفعات زیادی نبوده است و به ندرت (اهداف ترسیمی اعمال کنندگان تحریم دیگر کشورها محقق شده است)».

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در رابطه با تحریم‌های جدید علیه بلاروس اشاره کرد و نوشت: «با توجه به اظهارات محتاطانه آقای بورل باید بگویم که او به خوبی از این موضوع آگاه است».

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه (دیروز) از تصمیم این اتحادیه برای اعمال تحریم ۸۶ شرکت و مقام بلاروس خبر داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید