ژائیر بولسونارو، رییس‌جمهور برزیل در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چرا از ماسک استفاده نمی‌کند، گفت: من همانطور که می‌خواهم و در هر زمان که بخواهم، وارد می‌شوم. من خودم از زندگی‌ام مراقبت می‌کنم.

پاسخ تند رییس‌جمهور برزیل به خبرنگاران/ ماسک نمی‌زنم راضی شدین؟

به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: «ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهوری برزیل روز گذشته -دوشنبه- پس از یک مراسم نظامی در شهر گواراچینگتا در ایالت سائوپائولو در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا مدام از زدن ماسک خودداری می‌کند و چندین بار جریمه نقدی شده است، گفت: «ساکت شو!» 

بولسونارو خطاب به خبرنگاران گفت: «ساکت شوید! شما عجیب هستید! شما روزنامه‌نگاری تقلبی انجام می‌دهید که هرگز کمکی نمی‌کند. شما خانواده برزیل و آیین برزیل را نابود می‌کنید.»

هنگامی‌که یک خبرنگار اعلام کرد که بولسونارو برای حضور در مراسم بدون دوباره بدون ماسک وارد شده است‌، وی پاسخ داد: «من همان طور که می‌خواهم و در هر زمان که بخواهم، وارد می‌شوم. من خودم از زندگی‌ام مراقبت می‌کنم.» 

بولسونارو بلافاصله پس از آن ماسک مشکی خود را برداشت و گفت: «اکنون می‌توانید این را از ژورنال ناسیونال پخش کنید. من در گواراچینگتا ماسک نمی‌زنم! حالا راضی شدی؟»

بولسونارو از زمان به قدرت رسیدن در ژانویه ۲۰۱۹ بارها روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها را محکوم کرده است. وی روز دوشنبه به حملات خود ادامه داد و اعلام کرد که «گلوبو» یک رسانه‌ بد است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید