در ویدیو زیر شاهد نبرد شجاعانه مرغ مادر با مار کبرا و دفاع از جوجه هایش خواهید بود که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

دفاع جانانه مرغ مادر از جوجه‌هایش در مقابل مار کبرا / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در بین تمامی موجودات، مادر به عنوان موجود فداکار شناخته می‌شود، تا جایی که آماده و حاضر است جانش را فدا کند تا بتواند بچه اش را در موقعیت‌های خطرناک از مرگ نجات دهد. ویدئویی که دفاع جانانه یک مرغ مادر از جوجه هایش در حمله یک مار سمی خطرناک را به تصویر می‌کشد درستی این ادعا را اثبات می‌کند.

در این ویدئوی ۳۸ ثانیه‌ای که اولین بار در توئیتر منتشر شد این مرغ مادر با دیدن مار کبرا که هر لحظه به جوجه هایش نزدیک می‌شود ناگهان به سمت مار حمله ور می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرغ چندین بار با بال هایش به مار ضربه وارد کرده و پنجه هایش‌های را روی بدن مار فرو می کند. حتی در یک صحنه این ویدئو با وجود آنکه مار، این پرنده را روی زمین می‌اندازد و روی بدنش قرار می گیرد اما مرغ مادر دوباره بلند شده و به مبارزه باز می‌گردد.

سرانجام مار که جان خود را در خطر می‌بیند از خوردن جوجه‌ها منصرف شده و از این مرغ و جوجه هایش دور می‌شود. این ویدئو ظرف ۴۸ ساعت تاکنون هزاران بیننده داشته و ۲۲۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تمام مادران اینگونه اند. فرقی نمی‌کند دشمن چقدر بزرگ و قوی باشد، آن‌ها جانشان را برای حفاظت از فرزندان خود فدا می‌کنند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید