عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هفته آینده برای ارایه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حاضر می شود.

وزیر کشور هفته آینده به مجلس می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس،  رئیس کمیسیون شوراها از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هفته آینده این کمیسیون برای پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی انتخابات اخیر خبر داد.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز دوشنبه (31 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه لایحه درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی شد که این لایحه از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود. 7 ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود که مجددا به کمیسیون برگشت، ماده 8 لایحه درآمد پایدار نیز در جلسه امروز اصلاح شد تا در نشست بعدی صحن به رای گذاشته شود.

وی افزود: کمیسیون به دنبال این است که از طرق قانونی بسترهایی را فراهم کند تا از یک سو هم مردم تحت فشار قرار نگیرند هم اینکه درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شود.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

جوکار خاطرنشان کرد: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید