رئیس بانک مرکزی روسیه هشدار داد که سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطرناکترین سرمایه گذاری است و ممکن است ضرر و زیان وحشتناک باشد.

هشدار بانک مرکزی روسیه درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را خطرناکترین استراتژی سرمایه گذاری خواند.

بر اساس این گزارش، وی در مصاحبه با روزنامه کومسومولسکایا پراودا Komsomolskaya Pravda گفت: (انباشت) دارایی های فرضی رمزارز مطمئناً خطرناکترین استراتژی هستند. قیمت آنها بسیار ناپایدار است، ضرر و زیان ممکن است وحشتناک باشد. بانک مرکزی هرگز توصیه نمی کند که کجا سرمایه گذاری کنید اما در این مورد خاص - در اینجا قطعاً نباید [سرمایه گذاری] کرد.

به گفته این مقام روسیه، سپرده های بانکی یکی از بهترین استراتژی های پس انداز محافظه کارانه است.

نابیولینا گفت: بسیاری از مردم به بورس اوراق بهادار هجوم آورده اند ، بازده در اینجا بیشتر است اما باید همیشه بخاطر داشت که خطراتی نیز وجود دارد. لازم است محصولات را دقیقاً بررسی کنید ، نگاهی انتقادی به تبلیغات داشته باشید، به ویژه هنگامی که به شما گفته می شود که این خطرات در اینجا وجود دارد، در حالی که بازده بالا است، اما به این ترتیب جواب نمی دهد.

وی در ادامه تاکید کرد که هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، خطرات خاصی نیز وجود دارد.

نابیولینا گفت: پس از سقوط قیمت بیش از حد (املاک) در بازار، نقدینگی [به معنای امکان فروش سریع آن] نیز تضمین نمی شود. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که پس انداز شما کمتر شده و بازگرداندن آن به منابع مالی تا حدودی چالش برانگیز باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید