نخستین نشست خبری رئیسی، رئیس جمهور منتخب کشورمان در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده ای داشت.

واکنش رسانه‌های بین المللی به نخستین نشست خبری رئیسی

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، نخستین نشست خبری «آیت الله رئیسی»، رئیس جمهور منتخب کشورمان، روز دوشنبه، ۳۱ خرداد، برگزار شد و رسانه‌های منطقه‌ای و بین المللی به شکل گسترده‌ای به بازتاب اظهارات وی پرداختند.

«دِ استار» کانادا در پوشش خبر مذکور، به تاکید آیت الله رئیسی بر عدم محدود شدن سیاست خارجی، پرداخت.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، نیز خبر نشست خبری آیت الله رئیسی را با این تیتر پوشش داد «رئیس جمهور منتخب ایران گفت که با بایدن دیدار نخواهد کرد.»

البته این موضوع توسط رسانه‌های آمریکایی دیگر مانند «فاکس نیوز»، «اِی بی سی نیوز» و رسانه‌های غیرآمریکایی مانند «ایندیا تایمز»، پوشش داده است.

خبرگزاری «رویترز» با انتشار رشته خبرهایی درباره نشست خبری آیت الله رئیسی، موضوع‌هایی مانند تاکید رئیس جمهور منتخب کشورمان بر اعلام بهبود روابط با کشورهای همسایه به عنوان یک اولویت، نقش آمریکا در نقض برجام، عدم تاثیر توافق هسته‌ای بر سیاست خارجی و ... را منتشر کرد.

«یورو نیوز» و «یو اس نیوز» نیز موضوع‌های مختلف سخنان آیت الله رئیسی در نشست خبری را منتشر کردند.«عرب نیوز»، تاکید آیت الله رئیسی بر قابل مذاکره نبودن موضوع موشکی ایران را تیتر کرد.

از دیگر رسانه‌های عربی که این نشست خبری را پوشش دادند می‌توان به «العربیه» و «الشرق الاوسط» اشاره کرد.

از رسانه‌های آسیا و اقیانوسیه نیز «کانبرا تایمز» خبر نشست خبری آیت الله رئیسی را با تاکید رئیس جمهور منتخب ایران بر نقض برجام توسط آمریکا و انفعال طرفین اروپایی در این باره منتشر کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید