ضمیر کابولوف، رییس اداره دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه گفت: بدیهی است که انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را مثبت ارزیابی می‌کنیم و امیدواریم که همکاری‌های نزدیک (روسیه) با رهبری و دولت و رییس‌جمهوری این کشور ادامه بیابد.

ابراز امیدواری روسیه برای تداوم همکاری‌ها با دولت جدید ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ضمیر کابولوف رئیس اداره دوم آسیای وزارت خارجه روسیه در گفت و گو با رسانه های روسی با تاکید بر اهمیت توسعه روابط تهران و مسکو خاطرنشان کرد که امیدوار است که همکاری‌ها با ایران ادامه بیابد.   

وی در پاسخ به این سوال که نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: بدیهی است که آن را مثبت ارزیابی می کنیم و امیدواریم که همکاری های نزدیک (روسیه) با رهبری و دولت و رئیس جمهوری این کشور ادامه بیابد.  

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه به عنوان نخستین مقام ارشد خارجی، انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به سمت رئیس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک گفت.  

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید