این شرکت‌ها علاوه بر مشاهده هر آنچه کاربران به اشتراک می‌گذارند و مخاطبان تماشا می‌کنند، بخش زیادی از پولی را که از طریق این تولید محتوا ایجاد می‌شود دریافت می‌کنند و تنها مقدار کمی از آن به‌عنوان حق‌الزحمه در اختیار تولید کننده محتوا قرار می‌گیرد.

همه چیز در رابطه با ارز دیجیتال ترون

اگر دقت کرده باشید، بحث ارزهای دیجیتال شدیدا داغ شده است و تقریبا غیر ممکن است وارد یک شبکه اجتماعی شوید یا در جمعی نشسته باشید و واژگانی مانند «ارز دیجیتال»، «بیت کوین»، «صرافی ارز دیجیتال» «آموزش تصویری ارز دیجیتال» و امثال این‌ها به گوشتان نخورد.

همچنین ممکن است هنگامی که صحبت راجع به این نوع موضوعات، مثلا صرافی‌های ارز دیجیتال می‌شود، هیچ کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال را نشناسید یا اصلا ندانید این صرافی‌ها چه کاری انجام می‌دهند.

بهتر است بدانید صرافی ارز دیجیتال رمزینکس یکی از قابل اعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال است و افراد زیادی در حال استفاده از آن برای نقد کردن پول خود و بسیاری از فعالیت‌های دیگر هستند.

علاوه بر این، یکی دیگر از صرافی‌های پر طرفدار و محبوب که افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند، صرافی نوبیتکس است و شما می‌توانید با ثبت نام در نوبیتکس از مزایای بی نظیر و امنیت بالای آن بهره‌مند شوید.

اکنون که با دو مورد از بهترین صرافی‌های داخلی آشنا شدیم، می‌خواهیم یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال، یعنی ارز دیجیتال ترون را که اخیرا مورد توجه افراد قرار گرفته است، مانند امید فدوی یعنی بهترین مدرس ارز دیجیتال فعلی ایرانی بررسی کنیم.

اگر برایتان پیش آمده است که اسم این ارز دیجیتال را از دوستان و آشنایان خود بشنوید ولی هیچ اطلاعی راجع به آن ندارید، حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. چرا که در این مقاله تمام چیزهایی را که باید راجع به ارز دیجیتال ترون بدانید، ذکر کرده‌ایم.

ترون چیست؟

ارز دیجیتال ترونیکس که با نام اختصاری ترون و نماد «TRX» شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتالی است که مورد توجه افراد قرار گرفته است و هنوز برای بسیاری ایرانیان ناشناخته است.

همه چیز در رابطه با ارز دیجیتال ترون

ترون نوعی پلتفرم غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین است که با هدف ایجاد یک شبکه جهانی مطالب رایگان در حوزه سرگرمی ساخته شده است.

البته این تعریف کمی تخصصی بود و برای درک بهتر افراد، می‌توان گفت ترون به‌طور غیر متمرکز از تکنولوژی بلاکچین به‌عنوان یک بستر برای توسعه بازار جهانی سرگرمی، رسانه و انواع محتوا استفاده می‌کند.

در صورتی که قصد خرید ارز دیجیتال ترون را دارید، می‌توانید یک پکیج آموزش تصویری ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

همان‌طور که گفتیم پلتفرم ترون فعالیت غیر متمرکز دارد. ممکن است بپرسید غیر متمرکز یعنی چه؟ فعالیت غیر متمرکز یعنی سازمان‌های مرکز فعلی، مانند فیسبوک، گوگل، یوتیوب و امثال این‌ها از حلقه خارج می‌شوند.

کد رسمی ارز دیجیتال ترون در پلتفرم‌های معاملاتی با نماد TRX شناخته می‌شود و تمام تراکنش‌های آن درست مانند ارز دیجیتال اتریوم در یک دفتر کل عمومی ثبت می‌شوند و به وسیله سایت Tron Explorer قابل پیگیری هستند.

تاریخچه ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ترون در سپتامبر سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶ شمسی) توسط یک سازمان غیر انتفاعی تاسیس شده در سنگاپور به نام Tron Foundation تاسیس شده است. همچنین مدیر عامل و موسس اصلی این ارز دیجیتال، یک کارآفرین چینی به نام جاستین سال است که بنیان‌گذار و مدیر عامل PEWO نیز هست.

همه چیز در رابطه با ارز دیجیتال ترون

گفته شد که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ تاسیس و با قیمت اولیه ۰.۰۰۱۹ دلار و ۷۰ میلیون دلار سرمایه اولیه به توسعه دهندگان عرضه شد.

هدف از ساخت ترون چه بود؟

به گفته بنیاد و موسس این ارز دیجیتال، هدف از ساخت پلتفرم و ارز دیجیتال ترون استفاده از این پلتفرم و ارز دیجیتال برای کمک به پاداش و حق‌الزحمه تولید کنندگان محتوا به خاطر تلاش‌هایی است که برای تولید محتوا انجام می‌دهند.

بهتر است با ذکر یک مثال بهتر، این موضوع را روشن کنیم. می‌دانید که امروزه شرکت‌های بزرگی مانند فیسبوک و یوتیوب حجم بالایی از محتواهای دیجیتال را در وب‌سایت‌های خود دارند.

این شرکت‌ها علاوه بر مشاهده هر آنچه کاربران به اشتراک می‌گذارند و مخاطبان تماشا می‌کنند، بخش زیادی از پولی را که از طریق این تولید محتوا ایجاد می‌شود دریافت می‌کنند و تنها مقدار کمی از آن به‌عنوان حق‌الزحمه در اختیار تولید کننده محتوا قرار می‌گیرد.

همه چیز در رابطه با ارز دیجیتال ترون

ترون کجا مبادله می‌شود؟

کاربران برای مبادله ارز دیجیتال ترون نیاز به ۳ اصل مهم دارند:

· فضایی برای ذخیره ارزهای خریداری شده

· پلتفرم خرید و فروش

· صرافی واسطه که مبادله گرها را به یکدیگر متصل کند.

شما برای ذخیره ارز دیجیتال ترون می‌توانید از کیف پول‌های الکترونیکی یا سخت‌افزاری بهره ببرید که وب‌سایت خود این ارز دیجیتال، بهترین گزینه‌های موجود را به کاربران معرفی خواهد کرد.

چگونه ارز دیجیتال ترون را استخراج کنیم؟

اگر محتواهای آموزشی امید فدوی را مشاهده کرده باشید، می‌دانید که این ارز دیجیتال جزو ارزهای دیجیتال قابل استخراج یا Mineable Coins به حساب نمی‌آید و شما نمی‌توانید آن را مانند ارز دیجیتال بیت کوین استخراج کنید.

در عوض این امکان برای شما وجود دارد که توکن های ارز دیجیتال ترون را با کمک به اعتبارسنجی تراکنش‌ها به دست بیاورید و به این صورت افراد با پرداخت کارمزد تراکنش (توکن) پاداش دریافت می‌کنند. بهتر است بدانید که این هزینه تراکنش نه توسط فردی که در حال انجام فرآیند است، بلکه توسط شبکه پرداخت می‌شود.

۳ دلیل برای استفاده از ارز دیجیتال ترون

استفاده از ارز دیجیتال ترون به گفته تمام افرادی که اسم خود را بهترین مدرس ارز دیجیتال می‌گذارند مزیت‌های زیادی دارد، به‌طوری که اخیرا محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است. در ادامه قصد داریم ۳ مورد از مهم‌ترین دلایل را بررسی کنیم که افراد را به استفاده از این ارز دیجیتال ترغیب می‌کنند.

تراکنش‌های ارزان

جالب است بدانید هزینه تراکنش ترون تقریبا صفر است و همین موضوع تقریبا بزرگ‌ترین مزیت آن به شمار می‌رود. به‌طور کلی انجام تراکنش در بسیاری از شبکه‌ها برابر با پرداخت هزینه است، در حالی که این هزینه برای ترون حدود ۰.۰۰۰۰۰۵ ترون است و تقریبا به حساب نمی‌آید.

امکان‌پذیر بودن حجم تراکنش‌های بالا

یکی دیگر از دلایلی که افراد را به استفاده از ارز دیجیتال ترون ترغیب می‌کند، وجود امکان حجم تراکنش بالای آن است؛ به‌طوری که سیستم ترون تراکنش‌ها را بدون محدودیت انجام می‌دهد و می‌تواند حدود ۱۰۰۰ تراکنش را در ثانیه انجام دهد.

این موضوع در حالی است که رقیب ترون، یعنی اتریوم، هر تراکنش را در حدود ۱۵ ثانیه به پایان می‌رساند.

پشتیبانی و محبوبیت بالا

بخشی از محبوبیت بالای این ارز دیجیتال به دلیل بنیان‌گذار آن؛ یعنی جاستین سان است که تحت حمایت جک ما، بنیان‌گذار علی بابا است.

محبوبیت و حمایت از پلتفرم ترون آن‌چنان گسترده بوده است که در حال حاضر تعداد کاربران آن به بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ نفر می‌رسد.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ترون

همه چیز در رابطه با ارز دیجیتال ترون

در جواب باید گفت که کاربران می‌توانند به دو روش خرید ارز دیجیتال ترون یا دریافت آن از طریق تولید محتوا در پلتفرم مربوطه، کسب درآمد کنند. در ادامه نحوه خرید ارز دیجیتال ترون در دو مرحله توضیح داده شده است.

در مرحله اول خرید ارز دیجیتال ترون، ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال؛ مانند بیت کوین یا اتریوم را از یکی از صرافی‌های مورد اعتماد ایرانی خریداری کنید.

سپس هنگامی که خرید خود را انجام دادید، در مرحله دوم باید ارزهای خریداری شده در مرحله اول را به یکی از صرافی‌هایی که از ارز دیجیتال ترون پشتیبانی می‌کند؛ مانند بایننس انتقال داد و ترون دریافت کرد. البته دقت داشت باشید که اگر رمز ارز شما از قبل در صرافی باشد که از ارز دیجیتال ترون پشتیبانی می‌کند، نیازی به جابه‌جایی نیست و مستقیما می‌توانید ترون خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید