مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که در شأن باشگاه استقلال نیست.

مربی استقلال: در شرایط آچمز قرار گرفتیم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و یکم اظهار داشت: هر ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. بیست روز فرصت داشتیم تا تیم را آماده بازی کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او افزود: صحبت‌هایی که برای انعکاس شرایط بد موجود در باشگاه مطرح شد به مذاق آقایان خوش نیامده است و به قول مجیدی در شرایط آچمز قرار گرفتیم. اگر حرف می‌زنیم که هوادارانمان از وضعیت مطلع باشند از سوی دوست و دشمن سرزنش می‌شویم و مدیران کاری نمی‌کنند.

مصطفوی گفت: متاسفانه در شرایطی قرار گرفته ایم که در شأن باشگاه بزرگ و هواداران میلیونی استقلال نیست. فقط در شرایط بسیار سخت تمام تلاش خود را در کنار بازیکنان و کادر فنی انجام می‌دهیم که بتوانند با وجود مشکلات تمرکز کنیم عملکردی در شأن استقلال داشته باشیم. البته این کار بسیار سخت است. بازیکنان در شرایط سختی هستند و وقتی خودم را جای مرادمند می‌گذارم نمی‌دانم او چگونه تمرکز می‌کند و آماده بازی می‌شود. امیدوارم فکر اساسی برای استقلال شود و مسئولان به خاطر نام بزرگ استقلال کاری کنند.

مربی استقلال بیان کرد: شرایطی که ایجاد شده در شأن باشگاه ما نیست.‌ ای کاش شرایطی را فراهم کنند تا حداقل با تیم‌های نیمه پایین جدول وضعیتی داشته باشیم که رقابت پایاپایی با آن‌ها انجام بدهیم. بارها گفته ایم موفق نشدیم قاسمی نژاد را جذب کنیم و امیدوارم با وجود بازیکنان با کیفیت در زمین، بازی خوبی را نظاره گر باشیم.

مصدومان ما یک لشگر هستند. دیاباته روادیدش فراهم نشد و او تا ترکیه آمد. میلیچ، موسوی، اسماعیلی و شجاعیان مصدوم هستند. تعدادی بازیکنان امید در تمرین حاضر شدند و آماده بازی هستند. امیدوارم شرایطی که به استقلال تحمیل شده روی نتایج تاثیری نگذارد تا برخی افراد به اهداف خود نرسند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید