۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 55263245

باشگاه رئال مادریدقصد دارد ژولز کنده مدافع فرانسوی سویا را به‌عنوان جانشین سرخیو راموس انتخاب کند.

مدافع فرانسوی سویا جانشین راموس شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه رئال مادرید که پس از ۱۶ سال به همکاری‌اش با سرخیو راموس پایان داد، جانشین این مدافع اسپانیایی را شناسایی کرده است. براساس گزارش نشریه مارکا، مدیران رئال ژولز کنده مدافع فرانسوی سویا را به‌ عنوان جانشین سرخیو راموس ۳۵ ساله در نظر گرفته‌اند. پیش از این گفته می‌شد که رئالی‌ها پائو تورس از ویارئال را به‌عنوان جانشین راموس در نظر گرفته‌اند.

باشگاه رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهاد رسمی به سویا برای جذب این مدافع فرانسوی است، اما قصدی برای پرداخت رقم فسخ قرارداد ۸۰ میلیون یورویی این بازیکن ندارد. مدیران این باشگاه اسپانیایی ممکن است رافائل واران را در این تابستان بفروشند تا بودجه لازم برای خرید کنده ۲۲ ساله را تأمین کنند.

ژولز کنده که در سال ۲۰۱۹ از بوردو به سویا پیوست، تاکنون در ۸۸ بازی برای این تیم اسپانیایی به میدان رفته و شش گل نیز به ثمر رسانده است. او که تا سال ۲۰۲۴ با سویا قرارداد دارد، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۶۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

راموس در این ۱۶ سال‌ به رئال مادرید برای کسب ۲۲ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

او که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، در ۶۷۱ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۱۰۱ گل هم به ثمر رساند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید