رییس پلیس شهرستان شیراز از دستگیری یک فرد زورگیری که قصد حمله به مامور نیروی انتظامی در این شهر را داشت، خبر داد.

حمله یک زورگیر به پلیس در شیراز + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ فرج شجاعی در توضیح این رویداد، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری ۳ زورگیر قمه به دست با شهروندان در یکی از محله‌های شیراز، ماموران انتظامی در کمتر از ۳ دقیقه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "۲۴ ابوذر" در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بوده که ۳ نفر زورگیر با استفاده از قمه، برای سرقت موتورسیکلت اقدام کرده و با مقاومت راکب مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: زورگیران با مشاهده پلیس با قمه به سمت ماموران و شهروندانی که قصد کمک به راکب داشتند حمله ور شده و قصد زخمی کردن آنان را داشته‌اند که یکی از کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای یکی از زورگیران را هدف اصابت گلوله قرار می‌دهد.

شجاعی با اشاره به اینکه با توجه به ازدحام جمعیت ۲ همدست متهم از محل متواری شده‌اند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد، گفت: زورگیر ۲۸ ساله به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی وی رضایتبخش است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان شیراز با جدیت به مقابله با افراد مجرم خصوصا زورگیران و سارقانی می‌پردازد که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید