حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور، در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

معاون پارلمانی روحانی به رییسی تبریک گفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری روز یکشنبه در پیامی در پی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، ضمن تبریک وآرزوی توفیق به ایشان در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران، این انتخابات را یکی از مهمترین دوره‌های انتخابات خواند.  

وی با اشاره به شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، این انتخابات را یکی از مهمترین ابزارهای مهم در حفظ جمهوریت، تامین امنیت و آرامش و همچنین حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار وایران و ایرانیان دانست.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به تجربه گرانسنگ حجت الاسلام و المسلمین رییسی در حوزه‌های مختلف مسوولیتش در کشور، آرزوی رشد مولفه‌ سرمایه‌های اجتماعی و تعالی و موفقیت در دوره ریاست جمهوری ایشان، در فضای همدلی، قانون مداری و تعامل قوا در سایه پشتوانه مردم را برای ایشان مسالت کرد.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید