علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در آستانه سالروز تولد عزت‌الله انتظامی پیامی به یاد این هنرمند فقید منتشر کرد.

علی نصیریان در آستانه سالروز تولد عزت‌الله انتظامی از او می‌گوید

به گزارش سلام نو، روز ۳۱ خرداد مصادف است با سالروز تولد عزت الله انتظامی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون. این هنرمند در زمان حیات و دوران فعالیت خود در آثار نمایشی، سینمایی و تلویزیونی مطرحی به ایفای نقش پرداخت و نقش آفرینی‌های ماندگاری از خود به جای گذاشت.

همزمان با سالروز تولد انتظامی، خانه موزه عزت الله انتظامی ضمن تبریک به مناسبت زادروز آقای بازیگر پیام سه هنرمند مطرح تئاتر سینما و تلویزیون را به دوستداران و علاقمندان استاد بی‌بدیل بازیگری و عزت هنرهای نمایشی ایران تقدیم کرد که این پیام‌ها از طریق گروه هنر خبرگزاری مهر منتشر می‌شود.

علی نصیریان در قالب فایل صوتی پیام خود را منتشر کرد. در این پیام آمده است:

«به بهانه تولد یاد می‌کنم از یار دیرین و همکار پیشین خود عزت الله انتظامی که در عرصه تئاتر و سینمای ایران چه خود درخشید و نامش و خلاقیت‌هایش در تاریخ این هنرها ماندگار شد. از اواخر دهه ۳۰ با او آشنا شدم و سال‌ها با هم کار کردیم در مقام بازیگر و کارگردان در تئاتر و سینما که سینما را با مهرجویی نازنین شروع کردیم.

انتظامی سوای فرهنگ و آموزشی که از نوشین و سفر آلمان اندوخته بود، هنرمندی خودجوش بود و با طبیعت خلاقه خود به شخصیت‌های نمایشی جان می‌بخشید و آنها را تصویر می‌کرد. او از طبیعت خلاقه خود مایه می‌گذاشت که حافظ می‌گوید «بشوی اوراق اگر همدرس مایی / که درس عشق در دفتر نباشد»؛ درس عشق هنر در دفتر و دستک نیست، در ذات انسان است اگر بتوان آن را جست و رام کرد که جستن و رام کردن آن آسان نیست و به رنج و تلاش بسیار نیاز دارد. البته آموزش و تربیت برای همین چیزهاست و انتظامی توانسته بود. او حقیقتاً توانا بود، خدایش بیامرزد و روحش شاد.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید