یک فرد در یکی از روستاهای استان مرکزی اقدام به آزار یک ماده سگ و توله‌هایش کرده و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

حکم جالب برای یک حیوان آزار در استان مرکزی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک مرتکب حیوان آزاری در استان مرکزی به یک سال نگهداری از سگ مصدوم و توله هایش محکوم شد.

سیدهادی معین‌السادات، رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی گفت: پس از اعلام شکایت حفاظت محیط زیست شهرستان آشتیان علیه شخصی که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به آزار یک ماده سگ و توله‌هایش کرده و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی علیه وی در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی جلسات رسیدگی و تحقیقات کامل توسط محاکم قضایی شهرستان نهایتا متهم با قرار تعویق مراقبتی مکلف شد که تحت نظارت محیط زیست شهرستان و واحد اجرای احکام کیفری مربوطه، به مدت یکسال با هزینه شخصی نسبت به نگهداری از سگ و توله‌هایش و پرداخت هزینه درمانی حیوان اقدام کند.

معین‌السادات با اشاره به اینکه محیط زیست با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شود، برخورد خواهد کرد، افزود: همواره جدیت خوبی از سوی قضات این استان در پیگیری پرونده‌های قضایی در حوزه محیط زیست وجود داشته و حمایت‌های مسئولان قضایی استان مرکزی در این راستا جای قدردانی دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید