محققان انگلیسی به تازگی علائم جدیدی از کرونای هندی را شناسایی کردند، در گزارش به معرفی علام جدید بیماری کرونای هندی پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

علام جدید کرونای هندی که باید در مورد آن بیشتر بدانید!

به گزارش سلام نو  به نقل از بهداشت نیوز ، تب، سرفه، خستگی، از دست دادن چشایی و بویایی از مهمترین علائم این بیماری است. با این حال سویه جدید علائم جدیدی نیز دارد که بیشتر شبیه سرماخوردگی است.

این بیماری می‌تواند مانند سرماخوردگی یا برخی از ناراحتی‌ها، یادآور واکنش آلرژیک یا تب یونجه باشد. تیم اسپکتور، استاد اپیدمیولوژی ژنتیک در کالج کینگ لندن گفت: "هر حسی که غیر معمول و عجیب به نظر برسد دلیل خوبی برای منزوی کردن خود و انجام آزمایش است."

نوع جدید ویروس کرونا همچنین از توانایی بالقوه عفونی بیشتری برخوردار است که به آن امکان می‌دهد با غلبه بر مقاومت سیستم ایمنی بدن، راحتتر وارد بدن انسان شود.

پیش از این، ناتالیا پسنیچنایا، معاون کار بالینی و تحلیلی پژوهشگاه مرکزی تحقیقات اپیدمیولوژی سازمان نظارت‌های بهداشتی روسیه اظهار کرده بود که جوانان توزیع کننده اصلی نوع هندی ویروس کرونا در روسیه هستند. وی توضیح داد که به دلیل غفلت گسترده مردم و عدم انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در جلوگیری از رشد شکل جدید این بیماری توفیق حاصل نشده است. به گفته وی، جوانان به عنوان فعال‌ترین بخش جامعه نقش بیشتری در افزایش شیوع نوع هند کرونا دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید