کبد بسیار بزرگتر از آن است که برخی از مردم فکر می­کنند. این اندام در زیر ریه ها واقع شده و برخی از عملکردهای حیاتی را در بدن انسان انجام می­دهد. کبد وظیفه تصفیه و تنظیم خون و دفع مواد زائد از خون را دارد. سپس دوباره مورد استفاده قرار می­گیرد یا تجزیه می­شود. کبد عملکردهای مهم دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، این ارگان مسئول جذب و ذخیره مواد مغذی از مواد غذایی است.

یک نوشیدنی سم زدا برای کاهش وزن

سلامت کبد خود را تقویت کنید و با استفاده از این نوشیدنی ظرف 72 ساعت تا 4 کیلو وزن کم کنید

 شما باید این را امتحان کنید!

تجمع سموم در کبد می­تواند به طور جدی سلامتی شما را خراب کند. به همین دلیل ایده خوبی است که هر از چند گاهی با تقویت کبد به بدن خود کمک کنید. این نوشیدنی سم زدا می­تواند کبد شما را تقویت کند.

کبد

کبد بسیار بزرگتر از آن است که برخی از مردم فکر می­کنند. این اندام در زیر ریه ها واقع شده و برخی از عملکردهای حیاتی را در بدن انسان انجام می­دهد. کبد وظیفه تصفیه و تنظیم خون و دفع مواد زائد از خون را دارد. سپس دوباره مورد استفاده قرار می­گیرد یا تجزیه می­شود. کبد عملکردهای مهم دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، این ارگان مسئول جذب و ذخیره مواد مغذی از مواد غذایی است. مصرف الکل می­تواند برای همیشه به کبد آسیب برساند. بسیاری از افراد نمی­دانند که هنگام کاهش وزن، کبد نیز یکی از مهمترین اعضای بدن است. تقویت کبد می­تواند به کاهش وزن اضافی کمک کند.

نمی دانید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

این نوشیدنی را سه بار در روز و سه روز متوالی میل کنید. در طول این سه روز از وعده های غذایی سنگین خودداری کنید. به عنوان مثال هنگامی که رژیم دارید از این نوشیدنی به عنوان یک تقویت اضافی استفاده کنید.

مواد

· 3 عدد لیمو

· 1 فنجان جعفری، برش خورده

· 5 قطعه کرفس

· 6 فنجان آب

روش مصرف

آب لیمو، جعفری و کرفس را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. سپس آب را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید. بعد از یک دوره هفت تا ده روزه می­توانید این سم زدایی را تکرار کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید