علی‌محمد نمازی، عضو حزب کارگزاران گفت:انتظار از آقای رئیسی و دولت ایشان این است که توجه داشته باشند نظام یکپارچه در اختیار جناح اصولگرا است و باید با سرعت در صدد جبران کمبودها، رونق سفره، معیشت خانوارها و اشتغال جوانان و عمران و آبادانی کشور حرکت کنند.

اصلاح‌طلبان ضمن پرهیز از عوام‌زدگی، در متن مردم باشند

به گزارش سلام نو، علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران در گفت و گو با برنا در رابطه با ادامه روند فعالیت اصلاح طلبان با توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مهمترین کارهای اصلاح طلبان از دیدگاه من بدین شکل تقسیم می شود؛ اول انتقاد شجاعانه و صریح از خود و شناخت نقاط ضعف و قوت خود. دوم شروع به اصلاح معایب از طریق تعیین اهداف، تعریف ساختار، برنامه ریزی، سازماندهی، تهیه زمانبندی فعالیت دائمی و توجه به بازخورد و ارزیابی از فعالیت ها و خروج و نتیجه کار خود و سوم رفتن به سمت کارکرد حزبی. لازم است با همکاری جناح اصولگرا، دولت و دیگر دستگاه های ذیربط حاکمیتی فضای فعالیت‌های تشکیلاتی را به سمت ادغام احزاب و در نهایت داشتن دو الی سه حزب فراگیر سوق دهند. همچنین ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با دولت جدید، عملکرد رقیب را تحت نظر داشته و به هنگام انتخابات، هواداران و مردم را در جریان ضعف های دولت حاکم قرار دهند.

او افزود: در واقع اصلاح طلبان با تقسیم بندی فوق می توانند حضور موثر در قدرت داشته باشند. 

نمازی اظهار کرد: انتظار از آقای رئیسی و دولت ایشان این است که توجه داشته باشند اولا نظام یک پارچه در اختیار جناح اصولگرا است و پشتیبانان پشت سر دولت قرار دارند و می باید با سرعت در صدد جبران کمبودها، رونق سفره، معیشت خانوارها و اشتغال جوانان و عمران و آبادانی کشور حرکت کنند.

او تاکید کرد: اصلاح طلبان در رابطه با خودشان توقع دارند از تنگ نظری درباره فرهنگ، فعالیت های سیاسی، مطبوعات، جریان آزاد اخبار و رسانه و اینترنت پرهیز کنند و از حقوق شهروندی و آزادی بیان و حق انتخاب و تعیین سرنوشت دفاع کنند. صرف نظر از منافع جناحی از توانمندی نیروها استفاده شود.

نمازی در پایان گفت: اصلاح طلبان و یا هر حزب و تشکیلات باید ضمن پرهیز از عوامزدگی، در متن مردم باشند. لازم است بطور سازمان یافته در جریان مطالبات مردم بوده و حلقه ارتباط بین آنها و حکومت باشند و خواسته مردم را به حکومت منتقل و از خواسته های آنها دفاع و انتظارات دولت و حکومت را به شهروندان منعکس و ترمیم کننده تعارض و تضادها باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید