۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 55263055

غواصان و کاوشگران زیر آب از جمله ژاک کوستو نویسنده و کاوشگر فرانسوی زیر طلسم بزرگترین گودال جهان قرار گرفته اند که عرض آن ۱۰۰۰ فوت (۳۰۴ متر) و عمق آن ۴۰۰ فوت (۱۲۲ متر) است. عمیق ترین و تاریک ترین اسرار آن تا اواخر سال ۲۰۱۸ به عنوان یک رمز و راز باقی مانده بود، زمانی که یک تیم اعزامی شامل نوه ژاک، فابین کوستو و سر ریچارد برانسون از یک زیردریایی فیلمبرداری کردند

مکان هایی جادویی ولی واقعی

محافل پری، نامیبیا

آیا این تکه های مدور که بر روی بیابان های نامیبیا به صورت میلیونی قرار دارند، کار ماورایی ها، بیگانگان یا موریانه ها است؟ بدیهی است که پاسخی قاطع وجود ندارد، اما این منطقی ترین نظریه ای است که دانشمندان برای محافل به اصطلاح پری ارائه داده اند، که فقط در اینجا و در بخش های استرالیا یافت می­شود.

روزول، نیومکزیکو، ایالات متحده آمریکا

مکان هایی جادویی ولی واقعی

روزول شاید نقطه نهایی تئوری های توطئه بیگانگان باشد. شهر کوچک نیومکزیکو هنگامی که در سال ۱۹۴۷ ، یک کارگر گاوداری ادعا کرد که با بقایای سقوط یک بشقاب پرنده برخورد کرده است، خبرهای اصلی را به خود جلب کرد. به سرعت به عنوان بالون هواشناسی که سقوط کرد توضیح داده شد، اگرچه شایعات هرگز از بین نرفت. از آن می­توان به عنوان یکی از جادویی ترین مکانهای کره زمین یاد کرد.

سوراخ آبی بزرگ، بلیز

مکان هایی جادویی ولی واقعی

غواصان و کاوشگران زیر آب از جمله ژاک کوستو نویسنده و کاوشگر فرانسوی زیر طلسم بزرگترین گودال جهان قرار گرفته اند که عرض آن ۱۰۰۰ فوت (۳۰۴ متر) و عمق آن ۴۰۰ فوت (۱۲۲ متر) است. عمیق ترین و تاریک ترین اسرار آن تا اواخر سال ۲۰۱۸ به عنوان یک رمز و راز باقی مانده بود، زمانی که یک تیم اعزامی شامل نوه ژاک، فابین کوستو و سر ریچارد برانسون از یک زیردریایی فیلمبرداری کردند، استالاکتیت ها و مسیرهای غیرقابل شناسایی را فاش کرد.

خطوط نازکا، پرو

مکان هایی جادویی ولی واقعی

حدود ۳۰۰ شکل از یک عنکبوت تا یک مرغ مگس خوار در ماسه های صحرای جنوبی پرو حک شده و برخی از خطوط بیش از ۵ مایل (۳.۲ کیلومتر) امتداد دارند. جغرافیای قبل از کلمبیا  که مسافتی حدود ۳۲۲ کیلومتر را طی می­کنند، مدت طولانی دارای ارتباطات آسمانی بودند یا به عنوان یک تقویم غول پیکر دیده می­شدند. اکنون مشهورترین نظریه این است که آنها مکان مناسک پیرامون آب و گیاهان را مشخص می­کنند، اگرچه فعلا حقیقت دست نیافتنی است.

خانه رمز و راز وینچستر، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

مکان هایی جادویی ولی واقعی

سارا وینچستر که شوهر وی تفنگ وینچستر را اختراع کرده بود، این عمارت سن خوزه را در سال ۱۸۸۶ خریداری کرد و سه دهه را صرف ایجاد یک هزارتوی ۱۶۰ اتاقی، دو زیرزمین، ۱۰ هزار پنجره و ۲۰۰۰ در کرد. راه پله ها منجر به سقف و بن بست می شوند. یک نظریه مشهور این است که او توسط کسانی که توسط اختراع شوهرش کشته شدند، یک هزارتو ایجاد کرد تا روح بدخواه را دور نگه دارد.

پل شیطان، آلمان

مکان هایی جادویی ولی واقعی

این پل آنقدر زیبا است که شاید بتوان آن را به طور مناسب پل افسانه ای نامید. اما نام آن، به معنی پل شیطان از انجمن های خارق العاده آن ناشی می­شود. ساختار حلقه ای، در شهر کروملاو آلمان، با انعکاس آب خود، یک دایره کامل را تشکیل می­دهد. یک ترفند هوشمندانه مهندسی که برخی آن را دنیای دیگر می­دانند.

چراغ های مارفا، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

مکان هایی جادویی ولی واقعی

در شبهای روشن، چراغ ها در افق، درست در خارج از تپه شهر تگزاس مارفا چشمک می­زنند و بیش از ۱۳۵ سال است که تماشاگران را گیج می­کنند. گوی های روشن ضربان دارند یا به گفته برخی، در آسمان حرکت می­کنند. حتی فیلمبردار معروف نیز در مارفا در حال فیلمبرداری، پدیده ناشناخته ای را مجذوب و شیفته خود کرد. نظریه های موجود درباره آنها شامل بشقاب پرنده ها، ارواح تسخیر کنندگان اسپانیایی و چراغ های جلو اتومبیل است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید