سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در پیامی انتخاب ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رییس‌جمهور ایران تبریک گفت.

سیدحسن نصرالله به رئیسی تبریک گفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، امروز یکشنبه با صدور پیامی انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران را تبریک گفت. وی دیروز در اولین واکنش به نتیجه انتخابات ایران، در صفحه توئیتر منتسب به خود، با جمله "سلام بر ابراهیم" به استقبال رئیس جمهوری جدید ایران آمد.

در بخشی از پیام مکتوب حسن نصرالله خطاب به رئیسی آمده است: من به شما به خاطر جلب اعتماد بزرگ مردم ایران و انتخاب به عنوان رئیس جمهور در یک مرحله حساس از تاریخ ایران تبریک می گویم.

سیدحسن نصرالله افزود : آزادگان و مبارزان شما را پشتوانه محکم و قوی در رویارویی در برابر متجاوزان می دانند.

دبیر کل حزب الله لبنان، دیروز (شنبه) هم در پیامی در توئیتر اولین واکنش را به انتخابات ریاست جمهوری در ایران نشان داد و برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

سید حسن نصرالله در  این پیام توئیتری تصاویری شامل سه عکس از سید ابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب، خودش و همچنین آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را منتشر کرد.

وی در این صفحه توئیتر که به دبیرکل حزب الله نسبت داده می شود، با این جمله از ورود رئیسی به پاستور استقبال کرد؛ سلام بر ابراهیم

سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید