۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 55262928

رییس جمهوری سوریه در پیامی انتخاب آیت الله سیدابراهیمی رئیسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران را تبریک گفت .

 بشار اسد به رئیسی تبریک گفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بشار اسد رییس جمهوری سوریه در پیامی انتخاب آیت الله سیدابراهیمی رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) بشار اسد در پیامی نوشت : من بسیار خرسندم که  به نام خود و مردم جمهوری سوریه جلب اعتماد مردم ایران و پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری را از صمیم قلب تبریک بگویم .

 بشار اسد افزود : از خداوند متعال توفیق شما را در مسئولیت جدید و پیمودن راه انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت و شکوفایی و شکست همه طرحها و وفشارهایی که هدفشان شکستن اراده مردم ایران است را  مسالت دارم .  

در بخش دیگری از پیام رییس جمهوری سوریه آمده است : : از این فرصت استفاده می کنم و علاقه و اشتیاق خود را برای همکاری با شما برای تقویت روند روابط دوجانبه بر اساس دهه های طولانی دوستی تاریخی ، درک متقابل و منافع مشترک بین جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران به شما ابراز می دارم.

آیت الله  سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که دیروز (جمعه) در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید