رییس مجلس گفت: با تشکیل دولت جدید، در اوج همدلی و همکاری و تلاش جهادی به حمایت مردم پاسخ خواهیم داد.

قالیباف: در دولت جدید به حمایت مردم پاسخ می‌دهیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» روز شنبه و پس از دیدار با آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ملت نجیب و دوست داشتنی ایران که حماسه دیگری آفریدند، تقدیر و تشکر می‌کنم و به رهبر معظم انقلاب و به منتخب مردم عزیز ایران نیز تبریک می‌گویم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی که مدت زیادی است تحت فشار هستند، نشان دادند به انقلاب و ایران عزیز پایبندند، افزود: مردم با این حضور حماسی نشان دادند که آینده کشور و فرزندان برای آنها مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس با حفظ و رعایت کامل مقررات، قانون و استقلال قوا در اوج همدلی و همکاری نزدیک برای حل مشکلات مردم و رونق و ثبات اقتصادی در کشور با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد کوشید.

به گزارش ایرنا، پیش از این «جمال عرف» معاون وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات اعلام کرده بود که بر اساس تعرفه‌های مصرفی تاکنون ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان در این حماسه مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شمارش و تجمیع آرا بویژه در شعبی که تابامداد مشغول به اخذ آرای مردم بوده اند، هنوز اعلام نشده است، اما تاکنون سید ابراهیم رییسی  ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای، محسن رضایی سه میلیون ۳۰۰ هزار رای، عبدالناصر همتی بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار رای و امیر حسین قاضی زاده هاشمی حدود یک میلیون رای کسب کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید