در لحظه رد و بدل کردن شیرینی توسط عروس و داماد، عروس کم حوصله ناگهان شیرینی را به سمت داماد پرتاب کرد.

پرت کردن کیک عروسی به سمت داماد توسط عروس عصبانی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پس از شیوع مرگبار کرونا در هند بسیاری از خانواده‌ها از برگزاری مراسم عروسی خود منصرف شده و یا آن را به زمانی مناسب‌تر در آینده موکول کرده اند، اما همچنان برخی از خانواده‌ها بر انجام مراسم خود در زمان اعلام شده اصرار دارند. در حالی که فصل جشن‌های عروسی در هند فرارسیده، به تازگی وقوع یک اتفاق غیرمنتظره در یکی از همین جشن‌ها خبرساز شده است.

یکی از مراسم‌های ثابت در جشن عروسی در هند رد و بدل کردن شیرینی توسط عروس و داماد است. در اتفاقی که به تازگی در یکی از جشن‌های عروسی در این کشور رخ داده عروس و داماد در حال ردوبدل کردن شیرینی بودند که مکث زیاد داماد در خوردن شیرینی موجب عصبانیت شدید عروس شد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که عروس و داماد در بالای سکو ایستاده و در حال انجام این مراسم هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که عروس یک شیرینی در دست خود گرفته، آن را در مقابل دهان داماد می‌گیرد. مکث طولانی داماد برای خوردن شیرینی، عروس را عصبانی کرده و ناگهان او شیرینی را به سمت وی پرتاب می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۵۰ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « یکی به عروس بگوید اول زندگی مشترک خونسرد باش.» کاربر دیگر نوشت: «ظاهرا عروس می‌خواست خودی نشان بدهد ( گربه را دم حجله بکشد).»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید