تجاوز به دختر ۲۷ ساله توسط یک خواستگار شیطان صفت باعث شد تا این جوان تحت تعقیب قرار گیرد.

اقدام شیطانی خواستگار پلید با دختر ۲۷ساله

به گزارش سلام نو، دختر ۲۷ ساله ای با مراجعه به کلانتری اعلام کرد که چندی قبل پشت چراغ قرمز در یکی از چهار راه ها بودم که مرد جوانی را در خودروی کناری ام دیدم که به من اشاره می کند که بعد از چراغ توقف کنم. بعد از اینکه من توقف کردم وی جلو آمد و سر صحبت را با من باز کرد. وقتی فهمید که مجرد هستم بدون مقدمه به من پیشنهاد ازدواج داد و اجازه خواست که با خانواده اش به خواستگاری بیاید.

وی ادامه داد: بعد از چند بار ارتباط تلفنی ما ادامه داشت تا اینکه در قرار آخر به کافی شاپ رفتیم و بعد از آن وی هنگام خروج از کافی شاپ پیشنهاد داد که بیرون برویم و با ماشین دوری بزنیم. در بین راه به حدی گرم صحبت شدیم که متوجه نشدم که از شهر خارج شده ایم. ناگهان چهره واقعی خود را نشانم داد و در یک مکان خلوت و توسل به زور وضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرارداد.

تحقیقات پلیس در این زمینه برای دستگیری این متهم فراری آغاز شده است. احتمال می رود که فرد، افراد دیگری را نیز به این شیوه فریب داده باشد.
ازدواج یک امر احساسی و عقلانی است و باید جوان ها و خانواده ها هردو به این مهم توجه داشته باشند ضمن اینکه جوانان نباید این موضوعات را از خانواده ها مخفی نگه دارند تا مشکلاتی این چنین برایشان رقم نخورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید