محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه گفت: امروز حمایت از رئیسی وظیفه همه است و قطعا کارها باید با ایشان هماهنگ شود.

تا قبل از پایان کار دولت درباره برجام به توافق می‌رسیم / حمایت از رئیسی وظیفه همه است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه ایران گفت: مذاکرات درباره برجام در جریان است و احتمال خوبی وجود دارد پیش از پایان دوران تصدی ما توافق حاصل شود. ما اواسط مرداد کنار می‌رویم و فکر می‌کنم به احتمال زیاد خیلی قبل از این تاریخ بتوانیم به توافق برسیم.

محمدجواد ظریف ظهر امروز در مجتمع دیپلماسی آنتالیا سخنرانی کرد. ظریف که از روز پنجشنبه برای شرکت در این مجمع به ترکیه رفته است، با فواد حسین وزیر امور خارجه عراق، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان و صلاح‌الدین ربانی وزیر خارجه اسبق افغانستان و از رهبران جمعیت اسلامی این کشور دیدار کرده بود. ظریف دیروز هم با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خورخه ارئاسا وزیر امور خارجه ونزوئلا، رادمان وزیر خارجه کرواسی و حنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا درباره سرنوشت برجام در دولت فعلی گفت: احتمالاً تا قبل از پایان کار دولت درباره برجام به توافق می‌رسیم. وی در عین آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری برگزیده را سیاستمداری باتدبیر توصیف کرد و افزود: ایشان کشور را به خوبی اداره خواهد کرد. امروز حمایت از رئیسی وظیفه همه است و قطعا کارها باید با ایشان هماهنگ شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید