حسین مرادمند در حالی تابستان سال ۱۳۹۹ از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد که هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت. طبق توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت‌نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد.

طلبکاران استقلال در تلاش برای گرفتن حکم جلب مرادمند

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، به دلیل آنچه عدم تادیه چک‌های انتقال بازیکن سابق شهرخودرو به استقلال تهران اعلام شده، گفته می‌شود طلبکاران برای گرفتن حکم جلب مدافع استقلال اقدام کرده‌اند.

بحران مالی در باشگاه استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد که مدیران این تیم کار سختی برای حل مشکلات آبی‌پوشان پایتخت دارند. پس از آنکه فرشید اسماعیلی تمرینات استقلال را تحریم کرد و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان از وضعیت نابسامان تیمش انتقاد کرد، حالا شنیده می‌شود که طلبکاران دنبال حکم جلب حسین مرادمند، مدافع استقلال هستند.

حسین مرادمند در حالی تابستان سال ۱۳۹۹ از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد که هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت. طبق توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت‌نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ را در ۳ قسط در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ از استقلال وصول کند، اتفاقی که ظاهرا با بدقولی مدیران استقلال روبرو شده و تا امروز با گذشت ۶ ماه از آن زمان پولی بابت این انتقال پرداخت نشده‌ و در نتیجه چک‌های شخصی و بی‌پشتوانه این بازیکن اکنون برایش دردسر درست کرده است.

از آنجایی که چک‌های شخصی حسین مرادمند خرج شده، دارندگان این چک‌ها به دلیل عدم وصول مبلغ آن، به دنبال گرفتن حکم جلب هستند و این موضوع توسط طلبکاران و نزدیکان باشگاه شهرخودرو به بازیکن استقلال اعلام شده است.

گفته می‌شود که حتی مرادمند خوش‌شانس بوده که پیش از ممنوع‌الخروج شدنش، به همراه کاروان استقلال راهی عربستان شد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد، چرا که با طی مراحل قضایی و در نتیجه همین پرونده پاسپورت مرادمند پس از ورود به ایران ضبط شده است.

البته همان زمان با وعده‌های مدیریت استقلال این بازیکن موفق شد تنها چند هفته از طلبکارانش فرصت بگیرد اما حالا گفته می‌شود با جدی‌تر شدن ماجرا احتمالا به زودی و شاید پیش از بازی استقلال و پدیده، این بازیکن با مشکلاتی از جمله بازداشت مواجه شود.

هرچند باشگاه استقلال به تازگی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده، ورشکسته نیست اما باید دید که مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد با تامین بودجه، مشکلات مالی این باشگاه و ماجرای چک‌های مرادمند را حل کند.

مدارک و مستندات پرونده مرادمند نزد ایسنا محفوظ است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید