استفاده از قطعات اورجینال آیفون برای تعمیرات این گوشی تبدیل به یک چالش مهم شده است. از یک طرف عدم استفاده از این قطعات باعث بروز مشکلاتی در این موبایل شده و کیفیت آن را کاهش می دهد. از طرف دیگر نیز استفاده از چنین قطعاتی باعث می شود تا در نگاه اول هزینه تعمیرات موبایل آیفون افزایش یابد. برای اینکه این خدمات را به بهترین شکل دریافت کنید، لازم است تا از خدمات مرکزی استفاده کنید که به قطعات اورجینال آیفون به صورت مستقیم دسترسی داشته وآنها را با قیمت منصفانه در اختیار شما قرار دهد.

چرا قیمت قطعات اورجینال آیفون بهینه تر از قطعات متفرقه است؟

اما یک باور غلط در میان برخی از کاربران موبایل اپل وجود دارد که لازم است تا در این باره نکات لازم را به شما گوشزد کنیم. بسیاری از کاربران معتقدند که استفاده از قطعات متفرقه برای جایگزینی قطعات خراب موبایل آیفون باعث می شود تا هم هزینه لازم برای این خدمات کاهش یابد و هم از نظر کیفیت تفاوت آنچنانی در شرایط تعمیرات نباشد. این باور از تبلیغات سودجویانه ای نشات می گیرد که برخی از فروشندگان قطعات متفرقه آیفون و تعمیرکارانی که به قطعات اورجینال آیفون دسترسی ندارند، انجام می دهند. در این مقاله با یکی از حرفه ای ترین تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات موبایل اپل در موبایل سلام همراه شده ایم تا دقیق تر به بررسی این موضوع بپردازیم.

اهمیت استفاده از قطعات اورجینال آیفون در تعمیرات این موبایل

قطعات اورجینال آیفون کیفیت بسیار بالایی دارند. یکی از مزیت ها و موفقیت های کمپانی اپل در تولید موبایل های خود استفاده از قطعات صد در صد اورجینال و اصلی برای این موبایل ها است. تفاوت ها و تمایزهای بارز این موبایل ها با سایر برندهای تولید کننده موبایل نیز در همین قطعات با کیفیت است. حال تصور کنید که در صورت نیاز به جایگزینی بخواهید از قطعات متفرقه است کنید. دقت کنید که اگر این قطعات کیفیت لازم برای استفاده به جای قطعات اورجینال آیفونرا داشتند، خود کمپانی برای بهینهکردن هزینه ساخت موبایل های خود و بالاتر بردن میزان فروش از آنها استفاده می کرد. این موضوع نشان می دهد که قطعات متفرقه هیچ کیفیتی برای قرار گیری روی این موبایل ها را ندارند.

استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر اورجینال باعث می شود تا:

· کیفیت سایر قطعات این موبایل نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

· طول عمر موبایل شما کم شود.

· کیفیت استفاده از این موبایل ها برای کاربر کاهش یابد.

هیچ قطعه ای نمی تواند جایگزین کیفیت بالای ال سی دی آیفون باشد

یکی از قطعات مهمی که لازم دانستیم تا به صورت مشخص درباره آن اطلاعاتی به شماارائه نماییم، ال سی دی آیفون است. این قطعه یکی از با کیفیت ترین قطعات این موبایل ها بوده و حتی در میان سایر برندها نیز به عنوان قطعه ای فوق العاده شناخته می شود. وقتی نیاز به تعویض ال سی دی آیفون خود داشته باشید، اهمیت استفاده از قطعات اورجینال آیفون چند برابر می شود. بهتر است حتما در این مواقع با استفاده از خدمات فروشگاه های معتبر و یا نمایندگی معتبر تعمیرات موبایل اپل بهترین تصمیم را برای موبایل خود بگیرید. در غیر این صورت ممکن است دچار خسران زیادی شده و کیفیت موبایل شما تحت تاثیر قرار گیرد.

استفاده از قطعات متفرقه برای تعمیرات آیفون یک بازی دو سر باخت

یکی از دلایل استفادهکاربران از قطعات متفرقه به جای قطعات اورجینال آیفون مانند ال سی دی آیفون و یا برد آیفون، امکان تهیه این قطعات با هزینه های کمتر است. این موضوع می تواند یک بازی دو سر باخت برای کاربر باشد. زیرا در درجه اول با استفاده از این خدمات کیفیت موبایل آیفون خود را زیر سوال برده و نمی توانند مانند قبل از آن استفاده نمایند. از این گذشته این قطعات به دلیل کیفیت پایین سریعا خراب شده و کاربر ناچار باید آنها را تعویض کند. در چنین مواقعی دوباره مجبور به پرداخت هزینه لازم برای تعمیر و تعویض آن شده و در نتیجه از نظر هزینه ضرر خواهد کرد. این اشتباه حتی می تواند منجر به از بین رفتن کامل موبایل اپل شما شده و سایر قطعات آن را نیز با خرابی روبرو می کند. به هر حال انتخاب با شماست. یا باید در قدم اول هزینه کمتری بپردازید و موبایل خود را نابود کنید و یا با کمی هزینه بیشتر بهتری کیفیت تعمیرات موبایل آیفون را در اختیار داشته باشید.

چرا قیمت قطعات اورجینال آیفون بهینه تر از قطعات متفرقه است؟

برد آیفون قطعه ای حساس و فوق العاده

یکی از مهمترین قطعات آیفون که لازم است در زمان تعویض دقت ویژه ای به آن داشته باشید، برد این گوشی ها است. برد آیفون به عنوان مغز متفکر این موبایل وظیفه هماهنگی سایر قطعات را به عهده داشته و اکثر قطعات اصلی این موبایل اعم از هارد، cpu، آی سی ها و ... روی آن سوارند. اشتباه در استفاده از قطعات غیر اورجینال آیفون در هنگام تعویض این قطعه می تواند منجر به نابودی کامل کیفیت این موبایل باشد. از این رو در هنگام خرید این قطعه دقت بیشتری به خرج داده و حتما از کیفیت آن مطمئن شوید. در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه های چند برابری برای این منظور خواهید شد.

فروشگاه قطعات اورجینال آیفون با قیمت منصفانه

کاربرانی که به دنبال دسترسی به فروشگاه قطعات اورجینال آیفون هستند و برای تامین قطعاتی مانند ال سی دی آیفون و یا برد آیفون و سایر قطعات آن با چالش هایی روبرو هستند، می توانند از خدمات فروشگاه موبایل سلام برای این منظور استفاده نمایند. فروشگاه موبایل سلام با شرایط زیر این قطعات را در دسترس کاربران قرار می دهد:

· این فروشگاه وارد کننده مستقیم این قطعات بوده و بدون واسطه آنها را عرضه می دارد.

· قیمت های منصفانه و کاملا رقابتی اصلی ترین ویژگی خدمات این فروشگاه می باشد.

· عرضه قطعات با کیفیت بسیار بالا و کنترل کیفی آنها قبل از ارسال برای مشتری از دیگر شرایط خدمات موبایل سلام است.

· امکان دریافت مهلت تست و گارانتی های لازم برای این قطعات را نیز می توانید از طریق فروشگاه موبایل سلام در دسترس داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۰
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عباسی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    برای قطعات ایفون خیلی ها میگن کیفیت روگاریه بعضی از تعمیر کاران هم میگن اورجینال واقعاً کسی اگر معنی این دو تا رو میدونه به من هم توضیح بده ؟ ولی اصلاً راه حلی داره که بشه تشخیص داد کیفیت قطعات ایفون و ال سی دی ایفون به صورت روکاری و اورجینال رو ؟!!!
  • ابراهیمی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    به امید روزی که قطعات ایفون مثل سایر کشور ها توی ایران هم روکاری توضیع بشه.
  • رضا خرسندی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    قطعات اورجینال آیفون خیلی مهم است که کیفیفت بالایی داشته باشه چون اگر کیفیت بالا و خوبی نداشته باشه بخاطر همون گوشی به مشکل میخوره و بعدا باید قطعات دیگه هم تعویض بشه و این خودش باعث میشه که هزینه اضافه بدیم
  • حسین کریمی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    از اون جایی که برای تعویض هر کدام از قطعات موبایل آیفون باید از قطعات اورجینال آیفون استفاده کنیم نحوه تشخیص قطعات اورجینال آیفون به چه شکلیه؟؟؟ چجوری تشخیص بدیم که آیا قطعات آیفون اورجینال هست یا ن ؟؟؟
  • مهدی شاکری IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    من واقعا به این نتیجه رسیدم که برای تعویض قطعات آیفون حتما باید از قطعات اورجینال آیفون استفاده کنیم . بقیه قطعات متفرقه دیگه باعث آسیب به دیگر قطعات موبایل آیفون می شه . من به این تجربه رسیدم. بقیه قطعات متفرقه به درد آیفون نمی خوره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید