در پی خودداری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از تخلیه اقامتگاه مخصوص نخست‌وزیری، نفتالی بنت به او برای تخلیه این اقامتگاه دو هفته مهلت داد.

مهلت دو هفته‌ای بنت به نتانیاهو برای تخلیه اقامتگاه نخست‌وزیری

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، منابع عبری‌زبان، شامگاه جمعه، گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی هنوز اقامتگاه مخصوص نخست‌وزیر را ترک نکرده است.

پیش از این رسانه‌های عبری‌زبان خبر داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر پیشین رژیم  صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی، «سارا» همسر او و «یائیر» پسرش همچنان در اقامتگاه مخصوص نخست‌وزیر به سر می‌برند و از آنجا خارج نشده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص خبر داد نتانیاهو همچنان ترک اقامتگاه اصلی نخست‌وزیر در خیابان «بالفور» شهر قدس را رد می‌کند و به «نفتالی بنت» نخست‌وزیر جدید اجازه اسکان در این اقامتگاه را نمی‌دهد.

طبق این گزارش، نفتالی بنت در پیامی رسمی به نتانیاهو او را ملزم کرده که اقامتگاه مخصوص نخست‌وزیری را تا دو هفته دیگر تخلیه کند.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی مدعی شده است که در تلاش است خانه جدید خود در شهر قدس را از نظر امنیتی آماده‌سازی کند آن هم در حالی که مشاور قانونی دفتر نخست‌وزیری هنوز درباره زمانی که نتانیاهو باید طی آن اقامتگاه را ترک کند، تصمیمی اتخاذ نکرده است.

قرار است پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنست)، هفته آینده، طرحی را مورد بحث و بررسی قرار دهد که به موجب آن، نخست‌وزیر پیشین پس از مراسم تحلیفِ نخست‌وزیر جدید، ۱۴ روز زمان خواهد داشت، تا اقامتگاه مخصوص نخست‌وزیر را تخلیه کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید