محمدصادق جوادی‌حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هیچ چیز دور از دسترس نیست، می‌توانیم مناسبات بین‌المللی را سامان بخشیم تا مسائل و مشکلات حل شود آن‌وقت سرمایه‌گذاری به سمت کشور بازمی‌گردد و سرمایه‌گذاران بین‌المللی به سمت ایران می‌آیند.

دولت آینده باید افزایش اعتماد به مردم را در اولویت کارش قرار دهد / هرگونه مانع شدن در فضای مجازی، نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت

به گزارش سلام نو، محمد جوادی حصار در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این که رئیس‌جمهور آینده کشور باید در قبال مسائل بین‌المللی مانند FATF که معیشت مردم را گروگان گرفته است چگونه عمل کند، گفت: به نظر من رئیس‌جمهور ایران فارغ از نتیجه هر کسی که است، باید به تعهدات بین‌المللی ایران در حوزه برجام متعهد بماند و تلاش کند تنش‌زدایی در منطقه قوت بگیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید دستاوردهای برجامی را پیگیری کند تا بتواند اقتصاد ایران را باز کند و اعتماد مردم را با تحقق وعده‌ها دوباره بازسازی و بازتولید کند و در حد بضاعت و امکان و اختیارات دولت، به شهرستان‌ها و استان‌ها منتقل شود و تمرکززدایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه مشارکت اقتصادی باید بخش خصوصی را فعال کنند و موانع بخش خصوصی را در تولید کم کنند؛ زیرا اگر ما بخش خصوصی فعال و پویایی داشته باشیم، بار مسائل اقتصادی کشور از دوش دولت برداشته می‌شود و به سمت مردم هدایت می‌شود و آنها خودشان هنگامی که مشارکت جدی در تولید و هزینه داشته باشند، در مصرف و بهینه‌سازی مصرف هم مشارکت جدی خواهند داشت.

جوادی‌حصار با بیان این که باید شکاف بین دولت و ملت را کم کنیم، اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور باید بتواند این شکاف را کم کند. می‌توان به آینده کشور امید داشت و انشاالله با بکارگیری جوانان نخبه و متخصصان ایرانی می‌توانیم رونق تولید و رونق اشتغال را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: هیچ چیز دور از دسترس نیست، می‌توانیم مناسبات بین‌المللی را سامان بخشیم تا مسائل و مشکلات حل شود آن‌وقت سرمایه‌گذاری به سمت کشور بازمی‌گردد و سرمایه‌گذاران بین‌المللی به سمت ایران می‌آیند. فکر می‌کنم در اینصورت رشد جدیدی آغاز و گشایش‌های بین المللی آغاز خواهد شد.

این فعال سیاسی با بیان این‌که امیدواریم با امنیتی که در کشور شروع می‌شود شاهد رشد سرمایه‌گذاری اقتصادی و کاهش فقر در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و سیاسی باشیم، عنوان کرد: دولت هر کسی باشد باید اتکاء به مردم و افزایش اعتماد به مردم را در اولویت کارش قرار دهد، من گمان می‌کنم مشکلات کشور یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد، امید به مردم و کشور بازمی‌گردد و همه مشکلات هم حل خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این روزها مردم نگران محدود شدن فضای مجازی هستند دولت آینده چه باید انجام شود تا این نگرانی مردم برطرف شود، گفت: فضای مجازی امروز در صنعت، علم، توسعه و تبادل اطلاعات و حتی کسب و کار عمومی مردم مثل اکسیژن در ریه‌های  مردم می‌ماند که اگر از آنها بگیریم، دچار تنگی نفس می‌شوند.

این فعال سیاسی با بیان این که فضای مجازی دیگر چیزی نیست که بتوانیم از مردم بگیریم، عنوان کرد: امروز فضای مجازی برای مردم مانند آب و برق می‌ماند، همانطور که آب و برق را قطع کنیم مردم فلج می‌شوند، فضای مجازی هم دقیقاً در ساختار زندگی عمومی کشور به همین جایگاه رسیده است که شما اگر اینترنت را از مردم بگیرید و بخواهید مدیریت شده در اختیارشان قرار دهید مانند این است که آب را جیره بندی کنید این‌گونه نیست صدای مردم درنیاید.

وی ادامه داد: فضای مجازی مانند شدت و حدت مصرف برق است و بسیار مورد نیاز مرد قرار می‌گیرد بنابراین کسانی که بخواهند با فضای مجازی بازی کنند، در حقیقت با عواطف و احساسات مردم بازی کرده‌اند و من بعید می‌دانم کسی که با درایت باشد و دوراندیشی لازم را انجام دهد و بخواهد فضای مجازی را تنگ و یا دسترسی به اطلاعات در فضای مجازی و محدود کند.

جوادی حصار بیان کرد: یکی از ضرورت‌های امروزه هر مدیر شایسته و لایق و با تجربه‌ این فهم را خواهد داشت هرگونه مانع شدن در فضای مجازی، نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت که به هیچ وجه به نفع هیچ کشوری دولتی نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید