مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من امیدوارم انتخابات امروز برای کشور منشأ خیر و برکت باشد و مشارکت بیشتر مردم به نفع خود آنها خواهد بود.

شرکت نکردن در انتخابات هم نوعی رای دادن است!

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع خبرنگاران در حسینیه جماران گفت: انتخابات و صندوق رای در جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون، زبان مردم و ابزار اعمال اراده آنان در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده است و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است. من در حسینه جماران در این مکان مقدس رای دادم که در این مکان شخصیت های مذهبی و سیاسی حضور پیدا می کنند؛ در ساعتی که من بودم مشارکت خوبی صورت گرفته است.

او افزود: رهبری فرمودند، انتخابات حق آحاد مردم است؛ من امیدوارم انتخابات امروز برای کشور منشأ خیر و برکت باشد و مشارکت بیشتر مردم به نفع خود آنها خواهد بود. جریان های سیاسی که گلایه دارند بدانند، قهر با صندوق رای مشکلی را حل نمی کند. امکان انتخاب فرد نزدیک به این جریان هم فراهم است در یک جمله می گویم نظام‌ ما، جمهوری اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اگر به دنبال آینده بهتری برای کشور و فرزندان خود هستیم تنها این مهم از راه جمهوریت می گذرد. امیدوارم در ساعات باقی مانده همه هموطنان، اگر هنوز تصمیم نگرفته اند تصمیم خود را بگیرند و یقین بدانند شرکت نکردن نوعی رای دادن است اما رای دادن به چیزی که نتیجه اش را نمی دانیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید