سردار عزیز جعفری خطاب به عده‌ای که با صندوق رای قهر کرده‌اند، گفت: مردم حقشان است که ناراحت و دلخور باشند؛‌ چرا که این امکان وجود داشت که در ٨ سال اخیر مشکلات را بهتر برطرف کرد.

بخشی از سرخوردگی مردم تقصیر خودشان است / در دولت جدید دوره آسانی مردم و کشور شروع می‌شود

ایلنا نوشت: مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) گفت: مردم دچار سرخوردگی شده‌اند که البته بخشی از آن تقصیر خودشان است چراکه در این ٨ سال گذشته به فرد دقیقی رای ندادند.

سردار عزیز جعفری با حضور در شعبه اخذ رای مسجد قباد  عنوان کرد: ۴٣ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و وارد گام دوم انقلاب شدی  و مردم در این سال‌ها همواره در برابر دشمنی‌ها مقاومت کردند.

وی ادامه داد: دشمنان هر توطئه، تهدید و ترفندی که داشتند در طول ۴ دهه گذشته به کار گرفتند اما مردم ما در تمام این سال‌ها به ویژه ٨ سال گذشته مقابل سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها ایستادند و از وعده‌های الهی است که بابت هر صبری پاداشی است.

سردار عزیز جعفری با بیان اینکه خداوند متعال بابت این صبر و تحمل پاداش می‌دهد، گفت: این وعده الهی است که در هر سختی آسانی است و به نظر می‌رسد در این دولت جدید و از سال ١۴٠٠ دوره آسانی مردم و کشور شروع می‌شود.

وی تاکید کرد: با مدیریت انقلابی، مردمی و دلسوزانه‌ای که اکثر کاندیداهای این دوره دارند، ان‌شاالله سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و مردم شیرینی این دوره از انتخابات را خواهند چشید.

وی خطاب به عده‌ای که با صندوق رای قهر کرده‌اند، گفت: مردم حقشان است که ناراحت و دلخور باشند؛‌ چراکه این امکان وجود داشت که در ٨ سال اخیر مشکلات را بهتر برطرف کرد.

سردار عزیز جعفری ادامه داد: مردم دچار سرخوردگی شده‌اند که البته بخشی از آن تقصیر خودشان است چراکه در این ٨ سال گذشته به فرد دقیقی رای ندادند.

وی گفت: قهر با صندوق رای هیچ دردی را علاج نمی‌کند بلکه فقط دشمن را شاد می‌کند و مشکلات را بدتر می‌کند. اگر مردم می‌خواهند مشکلات حل شود باید پای صندوق رای بیایند و با دقت رای دهند.

انگار که ما در مجمع لج کرده ایم و می خواهیم کار مملکت متوقف شود

غلامعلی حداد عادل نیز که برای شرکت در انتخابات در مسجد لرزاده حاضر شده، در مورد انتقادات دولت به تصویب نشدن برخی لوایح FATF، گفت: بحث هایی که مطرح می کنند برای جلب نظر عامه مردم است ولی اینها که این بحث ها را مطرح می کنند، باید توجه داشته باشند که مجمع بر اساس کارشناسی های خود، کار می کند. 

وی افزود:  آقایانی که مجمع را متهم می کنند که لایحه را نگه داشته است نمی گویند چرا این کار انجام داده است انگار که ما در مجمع لج کرده ایم و می خواهیم کار مملکت متوقف شود.

حدادعادل:  انگار ما لج کرده ایم و می خواهیم کار مملکت متوقف شود /سردار جعفری: مردمی که سرخورده شده‌اند که تقصیر خودشان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود:  این  در حالی که مجمع در بررسی های کارشناسی خود دلایلی دارد؛ یعنی مسائلی وجود دارد که باعث شده کارشناسی طولانی شود. 

حداد عادل افزود: در یک کلام می خواهم بگویم دیدگاه اعضای مجمع این است که نمی خواهیم غفلت هایی که در تصویب برجام به وجود آمده، در مورد fatf هم تکرار شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید