معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رییس جمهور منتخب نباید خود را وارد دسته‌بندی ها و جناح‌بندی‌های سیاسی کند؛ او باید خود را پاسخگوی مردم بداند تا بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

رئیس جمهور آینده خود را وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نکند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معصومه ابتکار معاون امور زنان و  خانواده ریاست‌ جمهوری، صبح امروز با حضور در حسینیه جماران، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی نگرانی‌ها در خصوص میزان مشارکت مردم گفت: رییس‌جمهوری که انتخاب می‌شود، رییس جمهور آن کسانی است که رای داده‌اند و کسانی که به هر دلیلی پای صندوق نیامده اند.

ابتکار افزود: رییس جمهور منتخب نباید خود را وارد دسته‌بندی ها و جناح‌بندی های سیاسی کند. او باید خود را پاسخگوی مردم بداند تا بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

معاون رئیس جمهور عمل به وعده ها را بسیار مهم دانست و گفت: افراد در دوره تبلیغات وعده های بسیاری می دهند؛ منتخب باید به وعده هایش عمل کند.

ابتکار عنوان کرد: دولت های یازدهم و دوازدهم به خوبی نشان داد که توانست در سخت‌ترین شرایط تحریم، سکان کشور را به سمتی ببرد که فروپاشی اقتصادی اتفاق نیافتد و کشور با وجود کرونا و فشارهای اقتصادی، رشد «6 دهم درصدی» اقتصاد را به ثبت برساند.

وی گفت: رییس جمهور آینده افرادش را از یک جناح انتخاب نکند و وارد انتقام‌گیری نشود. متاسفانه برخی برای انتقام لحظه‌شماری می کنند. انتقام گرفتن اخلاق دینی ما نیست و آن کسی که رییس جمهور می شود باید با سعه صدر و ایجاد امید، کشور را به سمت ثبات پیش ببرد. ایجاد تنش در جامعه ناامیدی ایجاد می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متاسفانه سعی  شد در جامعه القا کنند که انتخاب نادرست آنان موجب فراهم شدن این شرایط شد اما به تاثیر تحریم، جنگ اقتصادی ترامپ و آثار کرونا اشاره ای نداشت.

ابتکار بیان داشت: توصیه من این است که مردم پای صندوق بیایند و به کسی که فکر می‌کنند می‌تواند مشکل مردم را حل کند، رأی بدهند.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید