حسن روحانی پس از بازدید ستاد انتخابات کشور و انداختن رای خود به صندوق مستقر در این ستاد گفت: خدای ناکرده یک رای جابجا نشود، البته همیشه رعایت می‌شده این بار هم رعایت شود.

خدای ناکرده یک رای جابجا نشود، البته همیشه رعایت می‌شده این بار هم رعایت شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از بازدید ستاد انتخابات کشور و انداختن رای خود به صندوق مستقر در این ستاد گفت: امیدوارم مردم به وظیفه ملی، دینی و انقلابی خود به خوبی عمل کنند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به این که نحوه برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن طوری باشد که مردم در پایان خوشحال باشند خطاب به استانداران و مجریان انتخابات نکاتی را یاد آورشد و در گام اول حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین بر حفظ آرای مردم توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: خدای ناکرده یک رای جابجا نشود، البته همیشه رعایت می‌شده این بار هم رعایت شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* حتی یک مورد ناامنی نداشتیم. پروتکل‌های بهداشتی را در همه حوزه‌های انتخاباتی رعایت می‌کنند. هر مرحله برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیک، یک گام به پیش می‌گذاریم.

* احراز صلاحیت به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. شمارش رای در بخش بزرگی در مراکز استان‌ها توسط ماشین و مکانیزه صورت می‌گیرد.

* در سراسر کشور انتخابات مهم ما انتخابات، ریاست جمهوری است.

* از مردم عزیز درخواست می‌کنم امروز پای صندوق آرا حضور یابند و به فرد مورد نظر رای بدهند.

* مردم مشکلات و مسائلی که در ذهن آنها است را امروز مدنظر قرار ندهند. انتخابات مهم است و باید پای صندوق حاضر شویم و رأی بدهیم. 

* کاش هیچ مشکلی از روز ثبت نام تا امروز نمی‌داشتیم اما مردم می‌دانند، انتخابات برای کشور و نظام جمهوری اسلامی چقدر اهمیت دارد. 

* در دنیا فقط چند کشور هست که انتخابات آنها مورد توجه جهانیان است یکی از این کشورهای مهم، جمهوری اسلامی ایران است. کاری کنیم که دوستان ما در سراسر جهان و علاقه‌مندان نظام خوشحال شوند و دشمنان ما مایوس شوند. 

* ان‌شاءالله مثل دوره‌های قبل حق‌الناس رعایت شود. خداوند این روز را برای ما مبارک قرار دهد.

ادامه دارد

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید