سرخیو راموس، مدافع سابق تیم فوتبال رئال مادرید درباره دلایل ترک این تیم پس از ۱۶ سال توضیحاتی را ارایه کرد.

علت جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید از زبان خودش

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو راموس ، مدافع سابق تیم فوتبال رئال مادرید که پس از ۱۶ سال حضور در رئال این باشگاه را ترک کرد، درباره علت جدایی از جمع سفیدپوشان مادریدی و مقصد بعدی خود توضیحاتی را ارائه داد.

راموس گفته است که قصد داشته پیشنهاد تمدید یک ساله رئال مادرید را بپذیرد، اما به او گفته شده که زمان پذیرش این پیشنهاد به پایان رسیده است. در نتیجه کاپیتان سابق رئال مادرید پس از ۱۶ سال بازی با پیراهن سفید رئال، سانتیاگو برنابئو را ترک کرد.

این مدافع باتجربه، فوتبال خود را در بالاترین سطح ادامه خواهد داد؛ اما ادعا می‌کند که هنوز نمی‌داند فصل آینده برای کدام تیم بازی می کند.

راموس با حضور در یک کنفرانس خبری گفت: "اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من هرگز نمی‌خواستم رئال را ترک کنم. من می‌خواستم این جا بمانم. باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد داد، اما به خاطر شیوع ویروس کووید ۱۹ این مسئله به تعویق افتاد. "

راموس افزود: "باشگاه پیشنهاد قرارداد یک ساله با کاهش دستمزد به من ارائه کرد. می‌خواهم بگویم که هیچ مسئله مالی در بین نبود. من قرارداد ۲ ساله می‌خواستم و آرامش ذهنی برای خودم و خانواده ام. در آخرین گفت‌وگوها پیشنهاد یک ساله را پذیرفتم، اما به من اطلاع دادند که دیگر امکان ندارد، این پیشنهاد تاریخ انقضا داشت که من تا حالا در مورد آن چیزی نشنیده بودم. "

راموس درباره مشخصات قرارداد نیز گفت: "شرایط چندین بار از طرف آن‌ها و ما تغییر کرد. کار به جایی رسید که ما مجبور بودیم تصمیم بگیریم، اما آن‌ها هرگز به ما نگفتند که پیشنهادشان تاریخ انقضا دارد. این قابل درک است، اما چیزی که مرا متعجب کرد این بود که پیشنهاد منقضی شده بود. "

فردی با صداقت

راموس میراث باورنکردنی در مادرید از خود بر جای گذاشت. این بازیکن ۳۵ ساله به همراه رئال مادرید ۵ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در کوپا دل ری، ۴ قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ قهرمانی در سوپر جام اروپا و ۴ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را در ویترین افتخارات خود دارد.

راموس درباره دوران حضورش در رئال گفت: "من یکی از کسانی هستم که دوست دارند دیگران آن‌ها را توصیف کنند. اگر مجبور باشم از یک کلمه درباره خودم استفاده کنم، آن کلمه "پاکی" است. من روح و جان خودم را به این باشگاه دادم. دوست دارم به عنوان فردی با صداقت و درست از من یاد شود."

رابطه با پرز

با وجود مشکلاتی که در ارتباط با تمدید قرارداد به وجود آمد، راموس اصرار دارد که هیچ سوء نیتی نسبت به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه ندارد.

او گفت:" رابطه من با رئیس باشگاه همیشه خوب بوده است. از نظر ورزشی مانند پدر و پسر. او مرا به این جا آورد و من هرگز یک کلمه علیه او نخواهم گفت. در خانواده‌ها نیز اختلاف و دعوا وجود دارد. "

مقصد بعدی

راموس درباره این که فصل آینده کجا خواهد بود، گفت:" مهم نیست که کجا باشی، بلکه مهم این است که با که باشی. ما هیچ گاه به باشگاه دیگری فکر نکرده ایم. از ماه ژانویه که اسم من در بازار نقل و انتقالات مطرح بود، چند تماس داشتیم، اما هرگز به ترک مادرید فکر نمی‌کردیم. از حالا به بعد ما به دنبال یک گزینه خوب برای من هستیم. "

راموس افزود: "سویا هم باشگاهی است که در قلب من جای دارد. جایی که اوقات بسیار خوبی را در آن جا داشته ام؛ اما در حال حاضر هیچ چیزی درباره برگشت به این باشگاه نیز وجود ندارد. در مورد بارسلونا هم باید بگویم چنین چیزی غیر ممکن است. شما هرگز راموس را در لباس بارسلونا نخواهید دید. "

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید