در بیانیه اتحادیه فوتبال دانمارک آمده است: پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که باید در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کاشته شود.

در قلب اریکسن باتری کار گذاشته می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، اتحادیه فوتبال دانمارک آخرین وضعیت کریستین اریکسن را تشریح کرد؛ بازیکنی که در بازی شنبه شب تیم ملی فوتبال دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال یافت.

در بیانیه اتحادیه فوتبال دانمارک آمده است: «پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که باید در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک دهنده و ضربان‌ساز قلب) کاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است. کریستین هم خودش این راه‌حل را پذیرفته و برنامه و این طرح توسط متخصصانی در سطح ملی و بین‌المللی که همه این روش درمانی را توصیه می‌کنند، تأیید شده است. از همه می‌خواهیم که به آرامش و حریم خصوصی کریستین و خانواده‌اش احترام بگذارید».

دفیبریلاتور قابل کاشت (ICD) دستگاه کوچکی است که با باتری کار می‌کند و در قفسه سینه قرار می‌گیرد تا ریتم قلب را کنترل کرده و ضربان‌های قلب نامنظم را تشخیص دهد. دفیبریلاتور می‌تواند از طریق یک یا چند سیم متصل به قلب شوک‌های الکتریکی ایجاد کند تا ریتم غیرطبیعی قلب را برطرف کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید