درب باز کن را به صورت افقی روی قوطی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که یکی از چرخ ها در قسمت داخلی لبه و دیگری در خارج  لبه قوطی قرار دارد. وقتی آن را از این طریق باز میکنید، کل لبه قوطی شل میشود که برداشتن قسمت بالایی آن را بسیار آسان تر میکند!

با استفاده از این روش، باز کردن قوطی با قوطی باز کن بسیار آسان تر است!

آیا از درب باز کن قوطی برای باز کردن قوطی های مواد غذایی استفاده کرده اید؟ پس این مطلب را حتما بخوانید. ظاهرا، همه ما از درب بازکن ها در زندگی خود استفاده کرده ایم. در این مقاله ساده ترین راه برای انجام آن را به شما نشان میدهیم. باور کنید از این به بعد شما را در آشپزخانه بسیار نجات خواهد داد.

آیا در تمام این سال ها از درب باز کن به روش اشتباه استفاده کرده اید؟

ابتدا درب باز کن قوطی ها را تمیز کنید. درب بازکن قوطی برای بسیاری از افراد یک وسیله ضروری است که باید در آشپزخانه وجود داشته باشد. وقتی صحبت از باز کردن قوطی های گوجه فرنگی یا انواع کنسروها میشود متوجه میشویم که وسیله ای بسیار مفید است. آیا می دانید باید درب باز کن قوطی خود را هر از گاهی به درستی تمیز کنید؟ بعد از هر بار استفاده از آن، چرخ های کوچک پر از باکتری میشوند. روش ساده ای برای تمیز کردن درب بازکن وجود دارد. درب باز کن را در یک ظرف شیشه ای قرار دهید (چرخها به سمت پایین باشد) و آن را با سرکه سفید پر کنید تا چرخها کاملا پوشانده شوند. بگذارید یک ساعت درون سرکه بماند و خیس بخورد. سپس آن را بیرون آورده و با استفاده از مقداری سرکه درون شیشه، آن را با یک مسواک قدیمی تمیز کنید. وقتی چرخ های کوچک کاملا تمیز به نظر میرسند، کار شستن درب بازکن با کمی مایع ظرفشویی و خشک کردن صحیح آن با یک دستمال تمام میشود.

حالا درب بازکن قوطی را که تمیز کرده اید چگونه از آن به درستی استفاده کنید؟

 برگردیم به سکوی نجات که همه منتظر آن بوده ایم. راه صحیح باز کردن قوطی حلبی چیست؟ به نحوه قرار دادن چرخ های درب باز کن قوطی روی قوطی بسیار دقت کنید. آیا آنها را به صورت عمودی، با یک چرخ در بالا و یک چرخ در زیر قوطی قرار میدهید؟ در این صورت ممکن است در بیرون آوردن درپوش شل شده از قوطی با مشکل روبرو شده باشید.

درب باز کن را به صورت افقی روی قوطی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که یکی از چرخ ها در قسمت داخلی لبه و دیگری در خارج  لبه قوطی قرار دارد. وقتی آن را از این طریق باز میکنید، کل لبه قوطی شل میشود که برداشتن قسمت بالایی آن را بسیار آسان تر میکند!

البته کمی گیج کننده به نظر می رسد ولی خودتان باید ترفند را امتحان کنید تا نتیجه را حس کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید