یک هیأت صهیونیستی امروز به ریاست یکی از اعضای شورای امنیت داخلی این رژیم با هدف بررسی پرونده غزه و تثبیت آتش‌بس، به قاهره پایتخت مصر سفر خواهد کرد.

هیأت اسرائیلی به منظور تثبیت آتش‌بس در غزه به قاهره می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، هیأت رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه در حالی برای بررسی آتش‌بس غزه به قاهره می‌رود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه برخی اهداف در نوار غزه را بمباران کردند.

وبگاه «عرب ۴۸» گزارش کرد که هیأت رژیم صهیونیستی در این سفر پرونده غزه از جمله تثبیت آتش‌بس و تبادل اسرا با جنبش حماس را بررسی خواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیأتی از شورای امنیت قومی این رژیم به قاهره می‌رود و در این سفر راهکارهای تثبیت آتش‌بس را بررسی می‌کند و هدف از این سفر نیز پیدا کردن راهکار حل‌وفصل این مسئله با میانجی‌گری مصر است.

بنابراین گزارش، هیأت صهیونیستی در این سفر بر خواسته تل‌آویو مبنی بر عدم پرداختن به مسائل مدنی و بازسازی غزه بدون بازگرداندن اسرای اسرائیلی، تأکید خواهد کرد.

از سوی دیگر تحلیلگران نظامی اسرائیل گفتند که اسرائیل هیچ بازدارندگی در مقابل حماس یا هر گروه فلسطینی دیگر در نوار غزه محقق نکرده و انتظار نمی‌رود که این مسئله محقق شود با وجود آنکه اسرائیل آغازگر تجاوز به غزه بود.  

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید