کلینفیلد، پزشک آلمانیِ فیفا که بلافاصله بعد از بیهوشی اریکسن بالای سر او حاضر شده بود، گفت: بعد از این که اریکسن چشم‌هایش را باز کرد از او پرسیدم، تو برگشتی؟ و او هم پاسخ داد، بله من برگشته‌ام، محض رضای خدا. برای این که فقط ۲۹ سال سن دارم!

اریکسن پس از به هوش آمدن چه جملاتی به زبان آورد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک پس از بیهوش شدن و رفتن تا پای مرگ در دیدار مقابل فنلاند، در صدر اخبار یورو ۲۰۲۰ قرار گرفت.

ینس کلینفیلد پزشک آلمانیِ فیفا که بلافاصله بعد از بیهوشی اریکسن بالای سر او برای عملیات احیا حاضر شده بود، درباره آن لحظات با «فاکس‌اسپورت» صحبت کرده است. کلینفیلد در این باره گفت: «حدود ۳۰ ثانیه بعد از این که اریکسن چشم‌هایش را باز کرد می‌توانستم مستقیماً با او صحبت کنم. لحظه بسیار مهیجی بود، چرا که در چنین شرایطی در پزشکی احتمال موفقیت کمتر است. آن لحظه از کریستین پرسیدم، تو برگشتی؟ و او هم پاسخ داد، بله من برگشته‌ام، محض رضای خدا. برای این که فقط ۲۹ سال سن دارم!»

ستاره دانمارکی این روزها در بیمارستانی در کپنهاگ تحت نظر است و تا حدودی شرایط بهتری پیدا کرده. خیلی از پزشکان متخصص گفته‌اند که به او توصیه نمی‌شود به فوتبال برگردد.

کریستین اریکسن؛ دانمارک - فنلاند

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید