وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این گفتگو براساس رویکرد منامه مبتنی بر توافق و همکاری میان ملت‌ها انجام می‌شود.

بحرین با ٰرژیم صهیونیستی پیرامون صلح در منطقه گفتگو می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین اظهار کرد: بحرین در حال رایزنی با دولت جدید در اسرائیل است تا از سیاست‌ آن در مورد تلاش‌ها برای برقراری صلح در منطقه از راه حل مساله فلسطین مطابق با راه‌حل دو کشوری و قطعنامه‌های بین‌المللی اطلاع یابد.

وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این رایزنی بر اساس رویکرد منامه مبتنی بر توافق، گفت‌ وگو و همکاری میان ملت‌ها انجام می‌شود.

الزیانی ادامه داد: منامه تمایل دارد این رایزنی در چارچوب بیانیه حمایت از صلح امضا شده میان دو طرف، جهت پیشبرد روند صلح در منطقه و برقراری امنیت، ثبات و توسعه به نفع تمامی ملت‌ها انجام شود.

بحرین سپتامبر ۲۰۲۰ به عنوان دومین کشور عرب حوزه خلیج فارس پس از امارات، با عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین روز دوشنبه به نفتالی بنت، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی انتصاب در این سمت را تبریک گفته و برای کابینه جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید