در ۲۳ خرداد ماه جاری نزاع و درگیری در پارک ریاضیات کرمان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد.

نزاع وحشتناک در پارک ریاضیات کرمان / نوجوان ۱۴ ساله به قتل رسید

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عامل نزاع و قتل یک نوجوان ۱۴ ساله در حین فرار در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه ۲۳ خردادماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در پارک ریاضیات کرمان، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۱ در محل حاضر شدند که در بررسی اولیه مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله در این درگیری اقدام به مجروح کردن یک نوجوان ۱۴ ساله با چاقو کرده و از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند عامل اصلی این نزاع را حین فرار دستگیر کنند، افزود: متاسفانه این نوجوان صبح روز بعد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به بررسی علل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت در مقابل افراد قانون شکن و مخلان امنیت جامعه ایستاده و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی گفت: از شهروندان گرامی درخواست داریم با افزایش سعه صدر در چنین مواقعی و دعوت افراد به آرامش، از وقوع درگیری و اخلال در نظم عمومی و بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید