سویانگ دختر جوان چینی پس از خریداری یک سگ خانگی متوجه شد، هر چه از رشد سگ خانگی اش می گذرد، بیشتر به یک خرس غول پیکر شباهت پیدا می کند.

سگ خانگی دختر جوان تبدیل به خرس شد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ اخیرا خانواده ای در منطقه ی یانان چین یک سگ خانگی را تحویل داده اند که ان را دوسال پیش خریده بودند و پس از رشد به یک خرس مشکی غول پیکر تبدیل شد.

"سویانگ" ، در نزدیکی شهر کانمینگ زندگی میکند ؛ او دوسال قبل هنگامیکه تعطیلات را سپری میکرد فکر کردکه به یک توله سگ ماستیف تبت ( یکی از مورد توجه ترین گونه ها در چین ) پول داده است و به این که آن را از دست فروشی کنار جاده خریده است اهمیتی نمیداد؛ قیمتش مناسب بود و بنظر میآمد که پس از پرورش مفید و موثر شود و نمیدانستند که آن توله سگ قرار است تمام انتظارات آن ها را متلاشی کند؛ حداقل از لحاظ اندازه.

 سویانگ و خانواده اش از ابتدا میل به داشتن یک توله سگ داشتند اما پس از خرید، آن توله سگ هر چه رشد میکرد به غذای بیشتر احتیاج داشت و کمتر به یک سگ شبیه بود.

وقتیکه خرس شروع کرد که روی پاهای عقبی خود بایستد سو دیگر نمیتوانست آنچه را که میبیند نادیده بگیرد. سگ ماسیف تبتی ای که خریده بود حالا تبدیل شده است به یک خرس سیاه آسیایی.

سگ خانگی دختر جوان تبدیل به خرس شد! / عکس

اما چون به اون وابسته شده بوداز او همچون یک حیوان خانگی مراقبت کرد . برغم تلاشی که برای حفظ و مراقبت از او میکرد اشتهایش پایان ناپذیر و ناپایداربود. ظاهرا آن خرس روزانه 2 جعبه میوه و 2 سطل رشته فرنگی میخورد.

سویون گفته بود که :من از پس مخارج بالای پرورش یک خرس برمی آیم ولی بتازگی متوجه شدم که نگه داری حیوانات وحشی غیرقانونی است به همین دلیل با دفتر پلیس امنیت روستایشان تماس گرفت و آن ها را از حیوان خانگی ناخوشایندش آگاه کرد. خرس آرام بود و در حیات وحش یانان در منطقه محافظت شده تحت نظر قرار گرفت ؛ پس از بازرسی ابتدایی نشانی از ترس یا دیگر نشانه های خشونت فیزیکی را در حیوان یافت نکردند و در سلامت کامل بسر میبرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید