مطمئن هستیم که با فویل آلومینیوم آشنا هستید. بسیاری از افراد از آن در آشپزخانه استفاده میکنند، اما بسیاری فکر نمیکنند که از آن برای محافظت از وسایل خود استفاده کنند. شاید به نظر ایده عجیبی برسد، اما مشخص می شود که فویل آلومینیوم محصولی عالی برای محافظت از وسایل شماست.

کلیدهای اتومبیل خود را با ورق آلومینیوم بپیچید

فویل آلومینیومی میتواند شما را در بسیاری از مشکلات نجات دهد.

مطمئن هستیم که با فویل آلومینیوم آشنا هستید. بسیاری از افراد از آن در آشپزخانه استفاده میکنند، اما بسیاری فکر نمیکنند که از آن برای محافظت از وسایل خود استفاده کنند. شاید به نظر ایده عجیبی برسد، اما مشخص می شود که فویل آلومینیوم محصولی عالی برای محافظت از وسایل شماست.

فواید

فویل آلومینیوم دارای کاربردهای شگفت انگیزی است که شما قبلا فکرش را نمیکردید.

● قیف احتیاج دارید اما در خانه ندارید؟ نگران نباشید، با تا خوردن مقداری فویل آلومینیوم میتوانید خیلی راحت یک قیف درست کنید که نشت نکند.

● اگر لازم است برخی از لباس ها را اتو کنید اما وقت کافی برای انجام آن ندارید، فویل آلومینیوم راه حل ایده آلی است. یک لباس را دور یک تکه فویل تا کنید و سپس اتو کنید. فویل باعث میشود لباس در هر دو طرف به طور همزمان اتو شود. کار شما خیلی سریعتر انجام می شود!

● قیچی تیز نیست؟ مشکلی نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک تکه فویل برداشته و سپس آن را به قطعات ریزتر برش دهید. معجزه میکند!

● چسبیدن استاتیک روی لباس میتواند بسیار ناامید کننده باشد. خوشبختانه یک ترفند سریع و ساده برای رفع این مشکل وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقداری فویل را درون یک توپ اسکرچ کرده و از آن برای مالیدن لباس استفاده کنید.

● آیا در خانه خود سیگنال وای فای ضعیفی دارید؟ یک صفحه از فویل آلومینیوم درست کنید و آن را در دیواره ای در نقطه ای که میخواهید سیگنال افزایش یابد قرار دهید. سیگنال در جهت صفحه افزایش مییابد.

بسیاری از مدل های جدید اتومبیل از یک ویژگی جدید شگفت انگیز برخوردار هستند: سیستم استارت بدون کلید. با استفاده از این ویژگی میتوان ماشین را بدون کلید یا فشار دادن یک دکمه باز کنید. این ماشین با استفاده از سنسورها به کلید ماشین متصل شده و درب را باز میکند. میتوان با فشار دادن یک دکمه ماشین را روشن کنید. این ایده آل به نظر می رسد، اما سارقان باهوش اتومبیل راهی برای سو استفاده از این ویژگی پیدا کرده اند.

کلید ماشین

کلیدهای اتومبیل که دارای سیستم شروع بدون کلید هستند از طریق اتصال بی سیم کار میکنند. این سیگنال فقط زمانی کار میکند که در فاصله حدود دو متری ماشین باشید. در غیر این صورت، متصل نخواهد شد. متأسفانه، سارقان باهوش راهی برای هک این سیگنال پیدا کرده اند. آنها این روزها به هیچ فناوری پیچیده ای نیاز ندارند. دستگاههای مورد نیاز برای هک سیگنال را میتوان به سادگی از فروشگاه خریداری کرد و گران هم نیستند.

توسعه دهنده

سارقان برای تقویت ارتباط بین کلید و ماشین از نوعی تقویت کننده یا توسعه دهنده سیگنال استفاده میکنند. برای این کار باید نزدیک باشید، اما به اندازه ای که خودتان نتوانید ماشین را باز کنید. به عنوان مثال این که کلیدهای اتومبیل شما در مکانی در خانه شما قرار دارند در حالی که ماشین جلو منزل پارک شده است یا شما در دفتر هستید و اتومبیل شما در پارکینگ است. سارقان برای تقویت سیگنال بین کلید شما و اتومبیل، از اکستندر استفاده میکنند تا در صورت عدم حضور، درها باز شود.

جلوگیری

برای جلوگیری از سیگنال میتوانید از چند ترفند مفید استفاده کنید. ارزان ترین و آسان ترین راه این است که کلیدهای اتومبیل خود را قبل از قرار دادن در کیف یا جیب خود در یک تکه فویل آلومینیوم قرار دهید. این کار سیگنال را مختل میکند. همچنین میتوانید کیف پول فلزی مخصوصی خریداری کنید که سیگنال را مسدود کند. نکته دیگری که میتوانید امتحان کنید قرار دادن کلیدهای خود در فریزر هنگام حضور در خانه است! فریزر سیگنال را مسدود میکند. باز هم در این مورد احساس راحتی نمیکنید و نگران هستید؟ میتوانید از فروشنده خودرو بخواهید تا ویژگی بدون کلید را مسدود کند. به این ترتیب، هیچ کس نمی تواند از آن استفاده کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید