علیرضا جهانبخش حالا بر سر دوراهی دشواری قرار گرفته است؛ او دل در گرو لیگ برتر انگلیس دارد و از طرفی، بازی نکردن در ترکیب اصلی برایتون برایش چندان قابل هضم نیست.

علیرضا جهانبخش از برایتون جدا می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، وضعیت علیرضا جهانبخش در انگلیس، به ویژه در باشگاه برایتون، چندان مناسب نیست. او که در زمان خودش به عنوان گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه از لیگ هلند به لیگ برتر انگلیس آمد، فرصتی کمی برای بازی کردن در ترکیب اصلی به دست آورده و با وجود تلاش بی اندازه در تمرینات این باشگاه، اما جایی در تفکرات سرمربی تیم ندارد.

به گزارش فرارو، علیرضا جهانبخش حالا بر سر دوراهی دشواری قرار گرفته است؛ او دل در گرو لیگ برتر انگلیس دارد و از طرفی، بازی نکردن در ترکیب اصلی برایتون برایش چندان قابل هضم نیست. اگرچه جهانبخش پیش از این بارها از جنگندگی اش خبر داده و گفته تسلیم نمی‌شود، ولی به نظر می‌رسد در این زمینه منطقی‌تر شده و حالا تصمیم به جدایی از باشگاه برایتون گرفته است.

البته این موردی نیست که خودش به صورت مستقیم به آن اشاره کند بلکه با کدهایی مشخص، برخی شایعات که خبر از جدایی او از برایتون می‌دهد را تایید می‌کند.

جهانبخش به آژاکس می‌رود؟

برای پی بردن به کدهایی که جهانبخش برای جدایی از برایتون می‌دهد کافی است صحبت‌های روز گذشته در مراسم تجلیل از ملی پوشان مرور شود. او می‌گوید باید تصمیمی بگیرد که به آینده فوتبالی اش کمک کند. «قطعا تصمیمی می‌گیرم که به مسیر فوتبالی‌ام کمک کند. پس از سه هفته به انگلیس برمی‌گردم و در فکر این هستم که تصمیماتی بگیرم.»

آیا منظور علیرضا از «تصمیمات» جدایی از برایتون است؟ پاسخش می‌تواند روشن باشد، ولی برای جهانبخش باید دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد. «الان سخت است که صحبتی انجام دهم. سال منتهی به جام جهانی را در پیش داریم که خیلی مهم است و باید تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند. دوست دارم جایی باشم که بازی کنم. در یکی دو سال گذشته شرایط پیش آمد که نتوانستم زیاد بازی کنم»

پس می‌شود به وضوح به این نتیجه رسید که اگر قرار باشد جهانبخش به خواسته اش که بازی کردن در ترکیب اصلی تیم است برسد باید جدایی اش از برایتون را قطعی دانست. سرمربی کنونی برایتون در این باشگاه ماندنی است و جهانبخش هم جایی در تفکرات او ندارد. علیرضا هم به درستی می‌گویدسال منتهی به جام جهانی است و باید جایی باشد که بازی کند تا حضورش در جام جهانی پیش رو به خطر نیفتد. حالا که او کدهای جدایی را به زبان اورده به نظر می‌رسد همه چیز مهیای بازگشتش احتمالی اش به لیگ هلند است؛ لیگی که پایه گذار تولد علیرضا در فوتبال اروپا بود. با این حال، بازگشت دوباره اش به هلند می‌تواند با یک شگفتی برای فوتبال ایران همراه باشد: این بار نه آلکمار بلکه آژاکس منتظر چراغ سبز بازیکن تیم ملی ایران است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید