۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
کد خبر: 55262114

سرایدار یک باغ به‌خاطر طلب یک میلیون تومانی صاحب باغ را کشت.

قتل به خاطر یک میلیون تومان بدهی!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ شاپور فلاحی فرمانده انتظامی شهر قدس در تشریح این خبر گفت: عصر چهارشنبه نوزدهم خرداد خانواده مردی ۵۳ ساله در تماس با پلیس از قتل پدرشان خبر دادند. آنها به پلیس گفتند پدرمان برای سرکشی به باغ میوه در حوالی شهرک دانش شهر قدس رفت و دیگر برنگشت وقتی به تماس هایمان جواب نداد به آنجا رفتیم و جسد پدرمان را پیدا کردیم.

به‌دنبال اعلام کشف جسد این مرد خیلی زود گشت کلانتری ۱۳ شهر قدس در محل حضور یافتند و با پیکر خونین مرد میانسال روبه‌رو شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ایرج ۵۳ ساله که صاحب همان باغ بوده بر اثر اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است. به دستور بازپرس کشیک قتل تحقیقات برای کشف راز این جنایت مرموز کلید خورد و جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان جنایی در نخستین تحقیقات به سراغ سرایدار باغ رفتند و با توجه به تناقض گویی‌های وی، بازجویی از این مرد ۵۰ ساله به‌عنوان تنها مظنون پرونده ادامه یافت تا اینکه سرانجام لب به اعتراف گشود. وی مدعی شد به‌ خاطر طلبی که از مقتول داشته دست به قتل زده است ، گفت: صاحبکارم یک میلیون تومان به من بدهکار بود وقتی پولم را خواستم گفت مهلت بده اما من به خاطر بی‌پولی و اعتیاد نمی‌توانستم تحمل کنم و سر همین موضوع با او درگیر شدم و با سنگ به سرش زدم که جان باخت.

با اعترافات متهم وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید