بررسی مشخصات مهم و ضروری هنگام خرید و فروش انواع محصولات بهران از جمله روغن بهران هیدرولیک، روغن بهران برش و روغن اکسترا توربو دیزل

نکات مهم در خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و بهران برش

کاربرد روغن های هیدرولیکی را می‌توان در بسیاری از امور نظیر صنایع مشاهده نمود که ویژگی اصلی آنها ایجاد روانکاری و واسطه ای برای جابجایی و انتقال قدرت میان قطعات می باشد. این روغن را می‌توان مایعی سیال برای حرکت قطعات دانست که به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از روغن هیدرولیک سنتتیک و روغن نفتی. 
این روغن ها با توجه به نوعی که دارند در امر به خصوصی به کار رفته و کارایی های مختلف دارند. 

خرید و فروش روغن هیدرولیک:


همچنین در کنار کاربرد بسیار گسترده در صنعت، در اتوموبیل ها و چرخش فرمان نیز کاربرد آنها قابل مشاهده است و می توان آنها را از موارد ضروری دانست. همچنین در جرثقیل ها، پمپ ها و جک ها نیز بیشترین کاربرد آنها قابل مشاهده است. 
عواملی نظیر تغییر رنگ روغن، کف کردن، بوی سوختگی و کاهش سطح روغن  نشان دهنده زمان تعویض روغن هستند  که هر چند ماه یک بار باید به فکر این موضوع باشید. 
فراموش نکنید که هرگز نباید دو روغن را با دیگری مخلوط نمود و باید حتما ابتدا روغن قبلی را کاملا دور ریخته و روغن جدید را به جای آن بریزید. 
از نکات قابل توجه در خرید این روغن ها این است که حتما باید از اجناس و برند های معتبر و همچنین فروشگاه های قابل اعتماد به خرید آنها بپردازید. در صورت بی کیفیت بودن روغن های هیدرولیکی در کنار آسیب به قطعات شاهد هدر رفتن هزینه ها نیز خواهید بود. جهت خرید و فروش روغن هیدرولیک و مشاهده ویژگی ها به سایت ما مراجعه نمایید. 

نکات مهم در خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و بهران برش

خرید و فروش انواع روغن بهران برش:


 
 در انواع ماشینکاری ها و در صنعت  به روش کاملا مستقیم از روغن بهران برش به جهت ایجاد برش استفاده می شود که دارای کاربرد های گسترده ای میباشند.  از جمله امور مورد استفاده از این روغن می توان در تراشکاری و فرایند های فلزکاری اشاره نمود.  زیرا به جهت جلوگیری از اصطکاک و تنظیم و کاهش حرارت میان قطعات عمل می کند. به گونه ای موجب بهبود کارکرد قطعات شده و در این امر بسیار اهمیت دارد. در صورت بالا رفتن دما و حرارت قطعات توانایی برش درست را ندارند و باعث بروز مشکلاتی می شوند. در صورت استفاده از این روغن ها عمر قطعات با افزایش رو به رو می شوند و همچنین از خوردگی و فرسایش و حتی زنگ زدگی  آنها تا مدت طولانی جلوگیری می شود. در صنعت و ماشینکاری ها از انواع این روغن استفاده های بسیاری می شود که جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران برش می توانید به سایت ما مراجعه و و انواع آنها را بررسی کنید. نامحلول بودن در آب را می توان از ویژگی بارز این روغن ها دانست که از طرفی به صورت خالص در کار های مختلف بهره گرفته می شود. 
هنگام خرید آن ها توجه به نکاتی الزامی بوده زیرا در صورت خرید جنس بی کیفیت  در کنار هدر رفتن هزینه با فرسایش قطعات رو به رو خواهید شد. لذا حتما در صورت خرید آنها به اجناس و برند های معتبر روی آورید. 

روغن اکسترا توربو دیزل 20w50:


 
از روغن های با کیفیت و عالی با داشتن خاصیت پایداری در برابر حرارت  می توان به روغن اکسترا توربو دیزل 20w50  اشاره نمود که دارای خاصیت کنترل کنندگی دوده نیز هستند. این روغن ها از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی تهیه شده اند که در خودروهای سال ۲۰۰۴ به بعد استفاده از آنها مشاهده می شود. 
 این روغن ها مناسب برای ماشین آلاتی همچون اتوبوس و کامیون ها که با شرایط سخت کار می کنند بوده و مجهز به سیستم کنترل آلودگی هستند. 

نکات مهم در خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و بهران برش

دیگر ویژگی های این روغن عبارتند از: 


دارای قابلیت پراکنده‌ سازی و قدرت پارک‌ کنندگی کاملا درست دوده و ذرات حاصل از آتش سوزی در موتورهای دیزلی
مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون تحت شرایط دمایی بالا به منظور کاهش تشکیل لجن و رسوب به جهت افزایش عمر موتور
دارای پایداری برشی عالی و  کاهش افت ویسکوزیته و فشار روغن در موتور
سهولت در روشن شدن موتور در دماهای پایین و محافظت سریع قطعات موتور در برابر ساییدگی
دارای مقدار قلیائیت کل TBN بالا برای محافظت بهتر در برابر فرسایش روغن
خاصیت ضد سایش عالی
فراریت مطلوب به جهت کاهش کم شدن روغن

نکات مهم در خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و بهران برش

شرکت فیدار اویل:

 در نظر گرفتن نکاتی حین خرید محصولات بهران از جمله موارد ضروری بوده که باید در نظر داشته باشید. محصولات نا مرغوب زیادی که از برند اصلی بهران نیستند به فروش می رسند   پس حتما آنها را از فروشگاه ها و برند های معتبر خریداری کنید تا از بروزمشکلات حین استفاده از این روغن و همچنین جلوگیری از هدر رفتن هزینه جلوگیری کنید. جهت خرید انواع روغن های بهران  می توانید به سایت فیداراویل ( fidaroil.com ) مراجعه نمایید. 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید