در ویدیو زیر شاهد حمله وحشتناک و غافلگیرانه دلفین گرسنه به یک کودک خواهید بود که موجب زخمی شدن دست کودک شد.

حمله وحشتناک دلفین گرسنه به یک کودک / فیلم

به گزارش سلام نو، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئوهای سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئوهای ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهای داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که حمله دلفین به یک کودک به تصویر می‌کشد.

در این حادثه که در یکی از مناطق اوکراین رخ داد این کودک ۶ ساله از ناحیه دست مجروح شد. این ویدئو اولین بار توسط یک کاربر اکراینی در فضای مجازی منتشر شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود زمانی که این کودک دستش را به طرف دلفین دراز می‌کند، این حیوان از آب بیرون پریده و دست را گاز می‌گیرد.

حمله دلفین به یک کودک

این کودک در حالی که دچار درد شده است دستش را به عقب کشیده و روی زمین می‌افتد. صدای فریاد زنی که به نظر می‌رسد مادر کودک باشد در این ویدئو شنیده می‌شود. این حادثه در یک آکواریوم دلفین‌ها در منطقه‌ای در نزدیک دریای سیاه رخ داد.

در یکی دیگر از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد دست این کودک را که سه خراشیدگی بزرگ روی آن ایجاد شده نشان می‌دهد. بنا به گزارش میرر،کودک پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و دستش با انجام چند بخیه تحت درمان قرار گرفت.

حمله ناگهانی دلفین کودک را زخمی کرد

این در حالی است که مربی این دلفین ضمن رد حمله دلفین به این کودک گفت که این حیوان تصور می‌کرد که کودک با دراز کردن دستش قصد غذا دادن به آن را دارد.

 مادر این کودک با مقصر دانستن خود در این حادثه در نادیده گرفتن پروتکل‌های ایمنی گفت که قصد شکایت از مسئولان این آکواریوم را ندارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید